Skip to main content

Hebben jullie bijzondere lichaamsdelen?

• July 23, 2025
  • 13 reacties
  • 319 Bekeken

Lupus
Forum|alt.badge.img+21

Hoi hoi, ik vroeg me af of jullie speciale/zeldzame lichaamsdelen hebben. Ik heb bijvoorbeeld groene ogen, en blijkbaar hebben maar 2 procent van de mensen dat! 

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!

Groetjes Lupus 

13 reacties

• July 24, 2025

@Lupus  ik heb grijze ogen voor de rest weet ik niet wat je bedoelt 

• July 24, 2025

Hallo ​@Lupus ,

Leuke vraag! Ik heb zelf rood haar (blijkbaar heeft 1 procent van de mensen dat), ik heb heterochromie (wat inhoudt dat ik twee verschillende oogkleuren heb; 1 bruine en 1 blauwe. Ik doe echter wel altijd groene kleurlenzen in (had ik sowieso al nodig, ik heb -6😶‍🌫️) en omdat sommige mensen heterochromie eng vinden, wat ik volledig begrijp🙂), ik heb een wijnvlek (wel op een plaats waar niemand het ziet hoor, maar dat hebben ook niet zoveel mensen) en ik heb als gevolg van gigantisme (een ziekte waardoor je extra veel groeihormonen aanmaakt en dus ook best lang wordt) hele lange lichaamsdelen😅

Veel liefs van mij❤️❤️

• July 24, 2025

Hallo ​@Lupus 

Nou ik heb een groot hoofd (grote kans dat dat komt door een syndroom 😅)

Heb 2 week geleden onderzoekje gehad en mijn hoofdomtrek is 61.5 😅 

Groetjes badeend 

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • July 24, 2025

Hey ​@Lupus 

Ik heb ook groene ogen! Met bruine stipjes. Als ik iets groens aan heb spreken mijn ogen vaak meer.

Ook heb ik kuiltjes in mijn schouders, ik heb tot nu toe nog nooit iemand ontmoet die dat ook heeft.

Ik ben 1,45 meter, dus ook heel erg klein. Ik groei niet meer 😅 ik ben niet eens de afstand die je moest houden bij COVID-19 

Ik ben niet dik, maar ik heb wel gwn vet op mijn botten, ik heb ook redelijk brede schouders, heupen, ronde rondingen. En dat met mijn lengte voelt af en toe een beetje uit proportie.

Verder denk ik niet dat ik heel veel lichaamelijke bijzonderheden heb. Wel qua karakter, en dat mijn lach heel erg sprekend is, aanstekelijk en ik lach met mijn hele zijn, maar daar gaat dit topic niet over.

-OnlyMe

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • July 24, 2025

@Aubien , wist niet eens dat dat bestond 

@natuurlijk_roodharige , heb je zoveel mensen die dat raar vinden? Lijkt mij juist cool!

@Badeend , groter hoofd, groter brein😎 (niet vervelend bedoeld hoor!)

Groetjes Lupus 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 25, 2025

Hoi , mijn handen zijn ongeveer even groot als die van mijn vriendin, ik heb dus geen grote "mannelijke" handen (prima vind ik). En ik heb weinig beharing. Enkel op mijn hoofd goed en lekker lang,  verder,  om maar bij de vergelijking te blijven,  net zo onzichtbaar behaard als meisjes meestal hebben.  En ik heb redelijk lange wimpers. Die zijn dan weer niet zo lang als de hare maar wel langer dan veel jongens. Past dus eigenlijk wel bij mijn kledingstijl 😉

Groetjes liefs Tartan X

• July 26, 2025

Onnodige quote verwijderd door de kindertelefoon

@Lupus  geen idee ik heb nooit opgezocht hoeveel mensen dat hebben

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 26, 2025

Ik heb een gaatje in mijn hart, telt dat ook als speciaal lichaamsdeel? Het heet ingewikkeld Patent Foramen Ovale en dat betekend eig gewoon “open ovaal gaatje”     ❤ 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 31, 2025

de teennagel aan beide van mijn kleine tenen groeien gespleten. heb ik altijd al zo gehad en geen idee waarom

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 13, 2025

​@Lupus Ik heb echt hele lange tenen…

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • October 24, 2025

Hoii,

Ik weet niet of het nog bij de speciale lichaamsdelen hoort, want het is weggehaald.

Maar ik ben dus geboren met huid tussen mijn vingers, dus gewoon soort van zwemvliezen. Het is weggehaald toen ik anderhalf was maar sindsdien heb ik altijd pijn op de plek waar het los is geknipt. Vooral als het koud is, dus ik moet eigenlijk ook altijd onder de 10 graden handschoenen aan, dat is soms wel irritant, maar ja!

Froukje17
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • October 26, 2025

Ik heb een  kuiltje in mijn rechterwang en een litteken zo groot als de binnenkant van een kiwi 🥝 op mijn enkel ( voet tussen de spaken 🥴)

Maar dat is denk ik niet zo zeldzaam ofzo

Wat ik wel heb zijn 3 verschillende huidaandoeningen 

Eczeem 

Zonneallergie 

En in de maand Juni heb ik Herpus (koortslip virus)

In mijn lies

Groetjes Froukje 🌿

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 26, 2025

Hey, ik heb  geen haar op de benen, een wipneus en volle lippen. En smalle handen. Wordt vaak voor meisje aangezien, wat ik trouwens helemaal prima vind xD.  Liefs Tover xxx