Vraag

Heb ik Leukemie?....UPDATE

  • 5 June 2018
  • 5 reacties
  • 214 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oke dus ik heb een paar dagen geleden een topic geplaatst en dit is even een kleine update ik ben er dus ook achtergekomen dat ik kleine rode stipjes op en boven mijn buik heb ik voel me ook steeds meer moe en slap en ik eet/drink en slaap genoeg ik heb het ook op internet opgezocht (ik weet dat je dat nooit moet doen) en daar kwam ik ook uit op leukemie (ik ga nog niet helemaal stressen ofzo want je moet eerst naar een doktor voordat je het zeker weet) maar het rare is ook ik ben nooit ziek maar nu voel ik me opeens zo

5 reacties

Ik heb maar 1 tip: ga naar de dokter. Dat moet je gewoon doen. Je kunt niet zelf zeggen wat je hebt want het kunnen verschillende dingen zijn. Ga naar de dokter, die kan kijken wat het is.

Suc6
Hi xd56,

Ik zou net als Never_Alone al zegt gewoon naar de huisarts gaan.

Als ik google op “moe en rode vlekken” kom ik van alles tegen op internet. Het is niet nodig om je zorgen te maken zonder dat je weet wat er aan de hand is.

Ga van de week ff langs je huisarts en hij/zij kan je onderzoeken en je verhaal aan horen en dan weet je wat het is.

Jij denkt misschien leukemie, maar ik vind op internet bv. dat je ook de ziekte van Pfeiffer zou kunnen hebben. Dan ben je ook moe, kan je vlekjes hebben etc.

We weten het allebei niet, dus vraag jouw huisarts en laat dan ff weten wat het is.

Groetjes,
M&M’s
Dat kunnen aardig wat ziektes zijn, waaronder bvb mazelen.
Echter hoor je een immuniteit daartegen te hebben.

Leukemie is een ziekte die te maken heeft met met name het bloed, dus daar horen zulke vlekjes als het goed is niet bij.
Desondanks verwijs ook ik jou naar de huisarts.
Het kan ook deels aan het nocebo-effect liggen:
Omdat je denkt dat je ziek bent, voel jij je niet zo goed.
Hoi,

Zoals hierboven al meerdere keren vernoemd, lijkt het mij ook slim om naarje huisarts te gaan. Je huisarts is er ook om je te vertellen dat er niks mis met je is (als dat zo is) en anders om je door te verwijzen naar hulp.

Gr. Pin
Je moet idd voor de zekerheid even naar de huisarts gaan. als ik op het internet naar lichamelijke klachten zoek kom ik ook vaak genoeg de ergste dingen tegen terwijl het in werkelijkheid allemaal wel mee valt.

Reageer