Heb ik een te grote penis?

  • 17 March 2018
  • 10 reacties
  • 1608 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik lees op internet dat kinderen van mijn leeftijd (13 jaar) een penis hebben van ongeveer 13,5 cm- 15 cm. Mijn penis is 17 cm, maar ik ben zelf bruin dus misschien komt dit hier door. Maar mijn vraag is dus, heb ik een te grote penis?

10 reacties

Nouja, het is alleen "te groot" als jij er last van hebt.
Etniciteit kan een variabele in groei zijn.
Af en toe heb ik er wel last van, want dan zit ik midden in de les en dan krijg ik een erectie. Maar soms zie je die door mijn broek heen. Hebben jullie tips om een erectie te verbergen?

Het is best gênant als iemand je erectie ziet...
Stugge kleding zou kunnen helpen, maar dat is op zich niet echt een probleem van de grootte.
Oké, dank je/u
Hi Thomasssss,

17 cm stijf op je 13e is best al groot. Ik vind het wel mooi als jongens een grote piemel hebben. Maar eigenlijk vind ik alle piemels wel lekker.

Ik weet niet of het alleen komt omdat je bruin bent, zoals je zelf zegt. Zelf hebben we donkere jongens in onze vriendengroep en ze hebben niet allemaal een grote piemel.

Eéntje heeft wel iets van 18-19 cm en hij is 15. Hij heeft ook een grote slappe, net als wij hebben. We hebben 14 cm slap, maar onze wordt stijf maar iets van ruim 16 cm.

Andere donkere jongens, die we kennen, hebben een gewone maat piemel, dus iets van 14-15 cm stijf en ook geen grote slappe, maar iets van 7 cm ofzo slap.

Eén donkere jongen is 15 en komt nu pas in de puberteit. Hij heeft nog een beetje een “kinderpiemel” van slap 5 cm en stijf 10-11 cm, maar maakt ons niks uit. We vinden ze allemaal wel mooi.

Dus ja, ik denk niet dat alle donkere jongens sws een grote piemel hebben.
We kennen ook “blanke” jongens met grote piemels.
Je hebt gwn een beetje geluk, denk ik.

Ik vind jouw piemel niet te groot. Het is juist leuk om aan zo’n grote te trekken of om er aan te likken. Ik kan best diep pijpen, maar weet niet of ik de jouwe helemaal in mijn mond zou krijgen.

Als ie groot is dan valt ie natuurlijk wel op in je broek. Zeker als ie dan ook nog hard is. Twin en ik hebben ook wel eens een stijve in de klas en das best awkward. Wij gaan dan ff met ons hand in onze onderbroek en doen onze piemel dan onder het elastiek van onze onderbroek. Dan steekt ie minder vooruit en valt het minder op. We moeten wel uitkijken dat ie dan niet boven onze onderbroek uit komt, zeker als we een lage spijkerbroek aan hebben.

Maar meestal komt het wel goed. Een hoodie die wat over je piemel heen valt helpt ook wel om hem te verstoppen.

Heb je vaak zomaar ineens een stijve?
Dan kun je misschien aftrekken op school in de pauze ofzo. Dat doen wij wel eens en dan hebben we minder vaak last van een stijve piemel in de klas.

Is de jouwe nog gegroeid de laatste tijd en heb je ook een grote slappe, hoeveel cm?

Hebben je broer(tje)s ook grote piemels of ben jij de enige thuis?

Groetjes,
M&M’s
17 cm voor iemand van 13 is Groot
Het is inderdaad zo dat gemiddeld gezien Donkere mensen groteren hebben Dan Blanke mensen.
Dat zou dus inderdaad een verklaring kunnen zijn
"Te Groot" bestaat eigenlijk niet (tenzij er een lul bestaat van 60 cm want dat overleefd een vrouw gewoon niet)
Je hebt gewoon een grote
Dat is niet per se iets positiefs, en ook niet negatief
Voor je erectie probleem
- Span een spier een Minuut aan, zoals je beenspier ofzo
- denk aan iets vreselijks
- vraag of je naar de wc mag als het gebeurd
- niet te strakke kleding aan doen want juist Dan zie je het
Badge +5
Geen idee. 17 centimeter is best aardig, maar er is geen meisje die dat niet kan hebben hoor.
Ik ben 14 en mijn penis is 18.4 cm stijf dus ik denk niet dater een probleem is
17 is wel flink maar zolang je er geen last van hebt is het niet te groot

Reageer