Vraag

heb ik een grote of kleine lul

  • 8 March 2023
  • 4 reacties
  • 334 Bekeken

Badge

Hallo allemaal,

Ik ben best wel onzeker over me lul omdat ik denk dat hij klein is... in stijve toestand is hij ongeveer 14 cm terwijl ik 16,5 jaar ben.... dus is dat groot of klein?? En voor de andere jongens van 16 jaar hoelang is jullie penis..

Alvast bedankt!


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Rooieronnie,

 

De gemiddelde lengte bij 16 is tussen 12,5cm en 15,7cm blijkbaar. Dus, ik vind jouwe wel nice, toch?

bron: https://www.gezondheid.be/artikel/seks-en-seksualiteit/hoe-groot-is-een-normale-penis-15407

 

Ik ken wel een paar jongens van 16 en 17 en die hebben ook zoiets, soms iets kleiner, soms iets groter. Ik vind ze allemaal wel goed en je kunt er toch niks aan veranderen.

 

Ik ben 14,5  en mijn piemel is slap 12 en stijf 15 cm ongeveer.

Je eigen piemel lijkt altijd ook kleiner, omdat je er vanaf boven naar kijkt en als je naar een andere jongen z'n piemel kijkt, kijk je er anders tegen aan. Ik heb we eens met een andere jongen zo gemeten door tegen elkaar aan te houden en toen waren ze bijna even groot, terwijl ik dacht dat die van hem een stuk groter was, dus ja.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

Mijn lul is ongeveer 14cm stijf  en ben ook 16, bijna 17. Niks mis mee. Aan de lengte kun je toch niks veranderen dus ik zou me er niet druk om maken als ik jou was.

Badge

die van mij is 9cm dat vind ik meer dan genoeg

Badge

je hoeft je echt geen zorgen te maken, 14cm voor een 16 jarige is heel normaal.

Ik ben zelf 14 (bijna 15) en mijn penis is 17,5/18 cm lang, maar dat is ook wel bovengemiddeld dus die van jou is goed hoor. En eigenlijk maakt het ook niet zo heel veel uit hoelang je penis is, want je kan al comfortabel seks hebben met een penis van 6 cm.

Reageer