Vraag

hart klachten

  • 30 October 2019
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een meisje van 15 jaar,

Met mijn gezondheid gaat het redelijk, maar dat maakt niet uit... maar sinds een half jaar ofzo heb ik heel veel hart kloppingen, ben ik heel moe, veel duizelig en heb eigenlijl nergens zin in, maar soms slaap ik oppeens heel lang en dan word ik wakker in een plas zweet en word ik heel misselijk en warm…

 

Wat kan ik hieraan doen en wat zou het kunnen zijn?

 

 

×××


5 reacties

Hey hoi, 

Weet niet wat het zou kunnen zijn maar ik zou snel keer naar de huisarts gaan 

Hey hoi, 

Weet niet wat het zou kunnen zijn maar ik zou snel keer naar de huisarts gaan 

Goed idee, zeker doen! 

Badge

Zeker naar de huisarts gaan. Als je inderdaad problemen hebt aan je hart zoals je zelf denkt, is het heel belangrijk dat er hier iets mee gebeurd.

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen

Hoi

 

Zoals in bovenstaande reacties vermeld werd, ga je best langs bij de huisarts. Als er wat ernstigs aan de hand blijkt te zijn, is het nuttig om hiervan op de hoogte te worden gebracht. Als je van iets onschuldigs last blijkt te hebben, ben je misschien wel geholpen door een eenvoudig middel. Je klachten met een arts bespreken kan in ieder geval zelden kwaad. 

 

Groetjes

Kenshin

Het kan niets zijn of juist vrij ernstig maar daarvoor moet je bij een arts zijn die kan misschien een controle doen of de arts verwijst je door naar het ziekenhuis.

Ik ben 15 en ook problemen met het hart. Ik was niet moe maar voelde me regelmatig ellendig, rusteloos, geïrriteerd tot op een dag ik flauw viel het was ziekenhuis daar kreeg ik te horen dat het mijn eigen fout was en ik was van gast direkt klop ik erop zeg dat dan nog eens tot inderdaad ik vernam dat het mijn eigen fout was. Ik dronk graag koffie en Monster energy dus cafeïne maar ik heb hyperkinisme dus energie in overvloed en dan dat extra is teveel.

Ik had geluk omdat het een hart stilstand had kunnen zijn dus ik raad je aan om het te laten onderzoeken. 

Reageer