Vraag

Hardlopen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi meiden,

Nu de sportscholen nog steeds dicht zitten ben ik begonnen met hardlopen. Hiervoor heb ik een hardloop legging gekocht en een shirtje. Maar nu weet ik niet zo goed wat ik nu het beste onder die hardlooplegging kan dragen? Iemand een idee of tip? Hoe doen jullie dat??

Groetjes Sofie


13 reacties

Reputatie 3
Badge +3

draag een hartloopvest dat helpt echt :wink: . wel eerst even vragen aan je ouders.

Bovenkleding heb ik al. 

Reputatie 5
Badge +6

Gewoon iets waar je in kan sporten, dus geen broek in ieder geval….

Wat is aan te raden? 

Ik heb al een hardlooplegging alleen zoek ik nog iets wat ik onder die legging kan dragen wat fijn is. Ondergoed dus

Reputatie 5
Badge +6

Thermobroekje? In de zomer wil je bij die hitte er niks onderaan…. dus wat jij wilt...

Ik weet niet of je zelf ook hardloopt. Maar zo ja, wat draag jij eronder als ik vragen mag? 

Reputatie 5
Badge +6

Ik doe het ook, ik draag vaak een trainingsbroek, in de winter er een thermobroek onder, en zomers een korte broek, geen voetbalbroekje, gewoon een korte broek...

En qua ondergoed dan? 

Reputatie 5
Badge +6

Een onderbroek… merk ga ik niet zeggen, je bent een meisje, ik niet, dus aan mijn onderbroek advies heb je niks...

Ahh oké. Dacht dat je een meisje was namelijk 

Heey,

Je kunt het beste denk ik gewoon een neutrale onderbroek aandoen. Effen, zonder allemaal strikjes etc. Qua model zal het niet heel veel uitmaken denk ik.

Ik zou me er als ik jouw niet teveel druk om maken. Het gaat om het hardlopen. Niet zozeer om welke onderbroek je dan aandoet.

Veel plezier met hardlopen?

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 2
Badge +1

Hey hey, 

 

Ik ben zelf ook (sins Januari) begonnen met hardlopen, eerst was het behoorlijk koud en had ik gewoon een sportlegging aan, met een sport bh, shirt en daaroverheen een trui, en nu richting de lente heb ik inprinciepe het zelfde aan op het begin en als ik dan een beetje ben opgewarmt doe ik de trui uit en om mijn middel, verder zijn er niet echt kleding voorschriften en ik denk als je een sportbroek (lang) op de koudere dagen en een sportbroek ( knie, kort net wat jezelf fijn vind) aandoet bij de warmere dagen dat het al fijn is want als je eenmaal bezig bent krijg je het ook warmer, ik weet niet of je hier wat aan hebt maar dit is wat ik fijn vind.

Groetjes, TePerfectionistischVoorWoorden.

Reputatie 4
Badge +3

slip, hipster, boxer, string of niets, wat jij het fijnste vind. wel uitkijken met doorschijnen, geen rood of geel of zo

Reageer