ik ben een meisje van 15 jaar en ik zit met een probleem. ik weet niet of het raar is maar ik wil al 3 jaar hangtieten. ik heb nu strakke borsten en ik overweeg een tietenvergroting te nemen (later), maar ik weet niet of ik zo hangtieten krijg en of dit normaal is(dat ik dit wil). wat moet ik doen?
xx
Ik weet niet precies wat de beste manier is om hangtieten te krijgen..
Waarom wil je zo graag hangtieten?
er is niks mis mee ofzo hoor, maar ik zou gewoon graag willen weten waarom je dat zou willen.
misschien dat je het kunt opzoeken?
Sinterbaas, 15
Gr. Pin
Groetjes derposaurus
Stay cheeki breeki my freinds
@PIN dankjewel!! En nee ze zijn wel aardig op maat nu, maar ze hangen niet en ze zijn voor mij niet groot genoeg, ik wil een flinke cupmaat F (hangend).
@derposaurus dankjewel! en ben je daar echt zeker over?
Sinterbaas, 15
Geen borstvergroting doen daar worden ze alleen maar steviger van door wat dikker te worden gaan je borsten ook meer hangen
Als je borsten redelijk zwaar zijn en je ouder wordt gaan ze vanzelf hangen want je huid verliest elasticiteit. Ik zou wachten
Tenzij je bedoelt dat je borsten wil die zo zwaar zijn dat ze naar beneden hangen. Zoals derposaurus zei moet je wachten tot ze helemaal uitgegroeid zijn want ze blijven aardig lang doorgroeien. Als je dan nog steeds grotere borsten wil kun je ze laten vergroten, maar denk daar altijd goed over na want zo’n operatie is duur en duurder ongedaan te maken
stay safe!
-koekiemonster
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.