Hangtieten

  • 23 November 2016
  • 7 reacties
  • 1106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
ik ben een meisje van 15 jaar en ik zit met een probleem. ik weet niet of het raar is maar ik wil al 3 jaar hangtieten. ik heb nu strakke borsten en ik overweeg een tietenvergroting te nemen (later), maar ik weet niet of ik zo hangtieten krijg en of dit normaal is(dat ik dit wil). wat moet ik doen?
xx

7 reacties

Hey,

Ik weet niet precies wat de beste manier is om hangtieten te krijgen..
Waarom wil je zo graag hangtieten?
er is niks mis mee ofzo hoor, maar ik zou gewoon graag willen weten waarom je dat zou willen.
misschien dat je het kunt opzoeken?

Sinterbaas, 15
Hangtieten kunnen voor problemen zorgen met je rug en nek etc. omdat het te zwaar is. Denk er goed over na, want je houd ze voor altijd! Je schiet er meer mee op om te accepteren hoe je eruut ziet. Misschien komt je puberteit laat en groeien ze nog?

Gr. Pin
Een borst vergroting raad ik niet aan omdat je lichaam nog groeit tot je 25ste dus ik zou nog ff wachten :)

Groetjes derposaurus

Stay cheeki breeki my freinds
@sinterbaas.nl bedankt voor je reactie!! Ik weet gewoon niet waarom ik het wil, maar ik wil het gewoon. Om er puur sexy en mooi uit te zien en niet plat. Weet je toevallig of een tietenvergroting helpt met hangtieten krijgen?
@PIN dankjewel!! En nee ze zijn wel aardig op maat nu, maar ze hangen niet en ze zijn voor mij niet groot genoeg, ik wil een flinke cupmaat F (hangend).
@derposaurus dankjewel! en ben je daar echt zeker over?
Een borstvergroting zal wel helpen met het krijgen van grotere borsten, alleen bij een borstvergroting is het vaak zo dat de silicone die ze in je borsten spuiten hard is/wordt dit zorgt er voor dat je borsten niet gaan hangen en ze juist groot, rond en redelijk hard worden, dit is volgens mij niet echt waar je naar op zoek bent, probeer er anders op internet iets over te vinden, tegenwoordig is er een oplossing voor iedereeen zijn/haar behoeften en kan iedereen eruitzien hoe hij/zij wil, als ik jou was zal ik in ieder geval wachten tot 18/21 met een borstvergroting omdat dit anders schadelijk kan zijn voor je lichaam.

Sinterbaas, 15

Geen borstvergroting doen daar worden ze alleen maar steviger van door wat dikker te worden gaan je borsten ook meer hangen

Reputatie 4
Badge +3

Als je borsten redelijk zwaar zijn en je ouder wordt gaan ze vanzelf hangen want je huid verliest elasticiteit. Ik zou wachten

Tenzij je bedoelt dat je borsten wil die zo zwaar zijn dat ze naar beneden hangen. Zoals derposaurus zei moet je wachten tot ze helemaal uitgegroeid zijn want ze blijven aardig lang doorgroeien. Als je dan nog steeds grotere borsten wil kun je ze laten vergroten, maar denk daar altijd goed over na want zo’n operatie is duur en duurder ongedaan te maken

stay safe!

-koekiemonster

Reageer