Haar verven in aparte kleur

  • 21 October 2015
  • 4 reacties
  • 223 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensen! :)

ik ga binnen kort mn haar verven naar blauw (voodoo blue) maar ja er zitten na delen aan enzo :o

1: minder snel een baantje.
2: je kan aan gestaart worden
3: je ouders gaan zeiken
4: je moet snel bij kleuren

hebben jullie (mensen die hun haar een aparte kleur hebben gegeven) er ook last van? :)
want ik wil het heel graag!

LOL (Lots Of Love)

.MeisjeMetVeelProblemen.

4 reacties

Hey meid,

Als je het wilt dan zou ik het gewoon doen! Zelf heb ik knalrood gehad en nergens last van gehad. Trek je niks aan van anderen. Ik zou het alleen wel even bij je werk navragen. Ik heb een collega die alle kleuren van de regenboogheeft gehad en gewoon kassa mocht draaien met gekleurd haar.

Laat je me weten als je er uit bent?

Liefs, rosa
hey,
ik heb mijn haar voor ongeveer de helft groen. En ik word op straat inderdaad best vaak aangestaard maar daar heb ik niet echt problemen mee (komt misschien ook omdat ik altijd helemaal zwart draag en bandshirts etc.). mijn ouders hebben mij toestemming gegeven dus dat was ook geen probleem en ik heb een baantje waar niemand eigenlijk iets over mijn haar zegt. Afhankelijk van welk merk en wat voor verf je gebruikt moet je het vaak bijkleuren, maar ik doe dat ongeveer om de 6 tot 8 weken. (de verf vervaagt gelijkmatig dus aan het begin heb ik donker groen haar en na een tijd is het heel licht)
ghost
hoi,
ik heb mijn haar al blauw, roze en groen geverfd. Maar ik heb gewoon een baantje hoor. Je wordt inderdaad wel aangestaard, maar daar zou ik je niks van aantrekken. Daarnaast zeurden mijn ouders niet (mijn oma wel). En dat je het snel bij moet kleuren, hangt echt heel erg af van het merk verf/ je haartype/ hoe je het verzorgt.
Ik zelf heb geen geverft haar maar ik bewonder altijd mensen die dat wel doen ik zou het wel willen maar ik wil niet naar de kapper en ik kan het zelf echt niet (ik wil niet naar de kapper omdat mijn haar nogal lang is en ik er eigelijk niks van af geknipt wil het is ook 3 jaar niet geknipt maar ik wil niet dat je bij zoon kaper komt en dat ie dan roept het lijkt wel of de ratten aan je haar hebben gefreeten (ja acht gebeurd mijn moeder hat mijn hara daarvoor geknipt en zag er prima uit) of dat je zecht ik wil er een cm af en dan is je haar ineens 5 cm korter nee dankje?

Maar goed genoeg gebrabbeld

Als jij het wilt gewoon doen??
Ik vind het persoonlijk heel gaaf

Over je nadeelen
1.mjnder snel baantje: wil jij werken voor iemand die jou met gekleurd haar niet accepteer?
2.je kan aangestaard worden: ik word altijd aangestaard en aan gesproken (ik ben tweeling) ja het is echt kak? maar ik denk an altijd maar ik ben zo gaaf dat iedereen gewoon naar mij moet kijken???
3. Ja ouders gaan zeiken: dit gm hoeft echt niet het geval te zijn (kan hoor) licht echt Ana je ouders
4. Ja moet snel bij kleuren: een oplossing daarvoor is gekleurde shampoo bv zilver shampoo heb je vast ook voor blauw of tijdelijke verf die er na een keer wassen er uit is (als je elke dag je haar wast niet heel handig) of zelf bij verven dan zou ik Brad mondo op yt aan raden hij is perfecioneelen kapper en geeft soms tips over zelf haar verven/bijvoeren

Dus ja veel plezier met je blauwe loken???

Reageer