Vraag

haar verven

  • 28 December 2019
  • 8 reacties
  • 258 Bekeken

Badge +1

Hey allemaal. Ik heb een vraag. Is het raar als een jongen zijn haar verft? Word je dan gay gevonden ofzo? Ik weet niet echt in welke sectie ik dit moet plaatsen dus ik doe het maar hier


8 reacties

Hallo Jongetjeanoniem :)

Ik vindt het helemaal niet raar en de meeste denk ik ook niet aangezien je dat zelf mag bepalen vindt ik. Sommige gaan echter zeggen dat het gay is maar daar moet je dan niet naar luisteren aangezien dat gewoon een stelletje idioten zijn eigenlijk :)

-Dr8gon99

Jongens met geverft haar zijn cute en door geverfd haar kom je naar mijn mening ook zelfverzekerd over. En als je het wil, doe gewoon. Als anderen het niet leuk vinden is het hun probleem. ^-^

Hoi

 

Gekleurd haar is voor iedereen. Moest iemand zeggen dat dit ‘gay’ is, hoef je niet naar diegene te luisteren. In de eerste plaats is er namelijk niets mis met gay zijn, en in de tweede plaats is er geen verband tussen je haarkleur en je geaardheid. 

 

Gr. Kenshin

Badge +1

Bedankt allemaal voor de reactie. Ik heb het gisteren gedaan. Het is er best goed uitgekomen! Nog niemand behalve mijn ouders hebben het gezien. Dus ik heb nog niet echt veel van andere gehoord :P

Wat leuk dat je het gedaan hebt. Ik vind dat  het erg leuk  bij mensen kan staan.

xx me

Je hebt je haar gekleurd; leuk :slight_smile:  Hopelijk komen een hoop complimentjes spoedig jouw kant op.  

 

Gr. Kenshin

Heyy

Dit is toch helemaal niet raar, er zijn ook vrouwen die opkomen tegen de clichés van beenhaar scheren dus waarom mogen mannen niet opkomen om hun haar te verven? Als jij je hier goed bij voelt moet je dit gewoon doen! En waarschijnlijk doen meer jongens of mannen dit maar durven ze er gewoon niet voor uitkomen! Als jij je goed voelt met  gekleurd haar moet je het gewoon kleuren !

Groetjes!

 

Heyo,

Nee hoor niks raar of vreemd aan als een jongen zijn haar verft. Ik heb een tijdje lang me haren ook geverfd gehad. Ik had blonde lokken in me haar. Een zanger die ik fantastisch vond die tijd had exact dezelfde kapsel en ik wou dat ook graag.

Ik vind het tof om te zien bij jongens en mannen. Ik ben dan weer niet gek op knal rood, groen, blauw haar, maar nogmaals doe lekker wat je wilt. Het zal vast en zeker top staan!

See Ya!

Spookyzx. 

Reageer