Vraag

Haar verven

  • 17 September 2018
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een jongen en ben 16 jaar oud. Ik wil graag mijn haar cyaan verven (teal) en ben van plan het te testen met een uitwasbare haarverf. Weet iemand een goed merk?
Een ander ding dat me tegenhoudt is werk, ik werk momenteel bij de AH als vakkenvuller en ik weet niet of ze het accepteren ik wil het wel vragen maar durf het niet zo goed. Heeft iemand hier ook tips voor?

3 reacties

Wow supper vet dat je je haar cyaan wilt verven (ik wil eigelijk ook mijn haar verven maar ergens ook weer niet ik zit ene beetje in tweestrijd? maar ik zou het ook cyaan verven??

Ik zou het al ik jou was inderdaad gewoon even vraagen. Gaat vast niet de eerste keer zijn dat ze die vraag kreigen.

Als het mag kan je dat inderdaad gewoon doen. Als het niet mag moet je zelf even kijken wat je wilt bv wil ik werken bij iemand die uiting niet accepteer of wil ik mijn haar echt heel graag verven om ergens anders een baan te zoeken?

(bv ik heb dislexie en als ik later een baas heb die niet tegen fouten kan dan zoek ik een andere baan)

Kwa goed verf merk kan je het best YouTube filmpjes kijken daar kan je zelf zien wat het resultaat is en of dat het gewenste resultaat is voor jou.

Veel suc6❤️ en supper leuk??
Dankje wel mijnigezien, dat is idd waar ik heb trouwens ook dyslexie ?
Hoi

Je wilt je haar verven, en bent van plan om het eerst uit te testen met uitwasbare haarverf. Dat lijkt me verstandig. Ik vermoed dat ze je in de winkel kunnen adviseren welk type haarverf bij jouw haarstructuur- en kleur past.

Heb je een contract? Misschien staan daar arbeidsvoorwaarden in. Je kan het ook aan je baas vragen, dan heb je zekerheid.

Ik hoop dat je er helemaal geweldig uitziet met je cyaan-kleurtje 🙂

Groetjes
Kenshin

Reageer