Vraag

Haar verven

  • 17 August 2018
  • 6 reacties
  • 116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal ik heb een vraagje ik ben 14 jaar en heb bruin haar dat is mijn eigen haat kleur maar het is nu zomer en ik zou het ook heel erg leuk vinden om mijn haar blonder te krijgen maar ik mag mijn haar niet permanent verven iemand tips?

6 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik weet er erg weinig vanaf, maar ik weet wel dat er ook tijdelijke alternatieven zijn. Een spoeling heet dat toch of iets dergelijks? Na een aantal maanden vervaagt het dan uit je haar en komt je originele haarkleur weer tevoorschijn. Tenminste ik denk dat het zo in elkaar steekt, maar je kunt het beste even op Google zoeken.
Hey

Je hebt haarverf die er na één keer wassen uitgaat, haarverf die er na een aantal keer wassen uitgaat, een spoeling zoals @Daan. zei, en nog een hoop opties. Misschien is het een goed idee je haar te kleuren met verf die er na één keer of enkele keren wassen weer uitgaat, zodat je kan zien of je tevreden bent met het resultaat. Zo ja, kan je in de toekomst je haar kleuren met verf die langer blijft.

Bij de drogist of winkels waar ze make-up e.d. verkopen, kan je haarverf vinden. Je kan je informeren bij de verkoper of verkoopster.

Groetjes
Kenshin
Je kan ook citroensap proberen
Ik moet je helaas teleurstellen... Natuurlijke brunettes zullen helaas hun haar moeten blonderen om (zichtbare) resultaten te krijgen. DIY-blondeermiddeltjes zijn ongelovelijk slecht voor je haar omdat je zelf geen kapper bent. Probeer het er met je ouders over te hebben en laat ze met foto's zien wat je graag wilt. Als je ouders nee blijven zeggen raad ik je aan daar gewoon vrede mee te maken.
Hoi,
zoals vituperative al zei: als je blonder haar wilt, zul je je haar inderdaad moeten blonderen. Ik heb van nature donkerbruin haar en uit ervaring weet ik dat van die tijdelijke spoelingen niet werken op donker haar. Misschien kan je je ouders toch overtuigen om je haar te mogen blonderen en anders zouden jullie misschien kunnen afspreken dat het mag als je bijvoorbeeld 16 bent of als je het zelf betaalt. Blonderen is niet heel goed voor je haar en ik raad het aan om door een kapper te laten doen als je het gaat doen.

Groetjes
Ik ga gwn lang in de zon zitten want bij mij is dat genoeg dan krijg ik donker blond haar

Reageer