Haar op kont meisje

  • 24 April 2020
  • 8 reacties
  • 566 Bekeken

Badge

Hoi iedereen!

Ik ben een meisje van 14 jaar en ben marokaans

Ben  heel erg onzeker.

Ik heb haar op mijn rug en zelf op mijn kont 

Ik heb ontharingscreme gebruikt maar het kom steeds wat kan ik doen om het langer wegtehalen. 

En hebben jullie dat ook?

Ik heb vrij donker haar. 

Ik hoor het graah


8 reacties

Hoi

 

Epileren zou ervoor kunnen zorgen dat haartjes langer wegblijven. Hiervoor heb je apparaatjes. Ook zou je kunnen kiezen voor waxen. Velen ervaren dit als wat pijnlijker, maar het is wel doeltreffend. Als jezelf waxen je onhandig lijkt, zou je dit in wax-salons kunnen laten doen. Je bekijkt maar welk budget je graag uitgeeft aan het ontharen. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Ik denk dat het volkomen normaal is als je daar haar hebt hoor! Ik heb het ook

Reputatie 3
Badge +4

Ik denk dat het niets helpt, en de haargroei alleen maar erger wordt als je het weghaalt.

En er zijn meer meisjes die dit hebben hoor en ook wel erger, mijn nichtje is half indisch ( nederlandse moeder en indische vader ) bij mijn nichtje groeit het haar over haar hele lichaam en sinds ze in de pubertijd zit krijgt ze  steeds meer haar over haar hele lichaam, het begint bij mijn nichtje steeds meer op een dikke vacht te lijken.

Reputatie 2
Badge +1

Hey, ik heb dit ook je bent niet de enige. Ik zou gewoon door blijven gaan met die creme en het dan gewoon vaak genoeg doen. Maar bedenk dat je niet de enige bent die het heeft, heel veel meiden hebben dat.

Reputatie 3
Badge +4

Ik heb nog even met mijn nichtje geappt, zij heeft hypertrichose/hirustism, en dit komt veel vaker voor bij licht getinte mensen ( zij is half Indisch )  vanaf de geboorte  van mijn nichtje is haar lichaam  voor 98% zeer licht behaard ( alleen de onderkant van haar voeten en de binnen kant van haar handen zijn kaal ).

Sinds haar 11de (ze is nu 14 ) is het haar beharing gaan groeien,, en krijgt ze ook steeds meer beharing, de beharing is ook erg dik en dicht, en ze heeft ook 2 lagen beharing een korte onder laag en een lange boven laag.

Tot ongeveer haar 16de krijgt ze ook steeds meer haar over haar hele lichaam, vanaf dan krijgt ze geen haar er meer bij, maar het haar wat ze dan heeft blijft wel gewoon groeien, vanaf dat moment heeft ze dan ook een hele dikke vacht waar ze niet meer vanaf komt.

Het komt in Oa India meer voor bij mensen, want ook haar overgroot oma en haar tante en nog een paar familieleden hebben een dikke vacht.

Reputatie 2
Badge +1

Hoi iedereen!

Ik ben een meisje van 14 jaar en ben marokaans

Ben  heel erg onzeker.

Ik heb haar op mijn rug en zelf op mijn kont 

Ik heb ontharingscreme gebruikt maar het kom steeds wat kan ik doen om het langer wegtehalen. 

En hebben jullie dat ook?

Ik heb vrij donker haar. 

Ik hoor het graah

 

ik zou niet gaan harsen of epileren haren blijven terug komen en worden harder en stekeliger daar door.

je kan beter naar een schoonheidssalon gaan en je haren weg laten laseren dit heeft een blijven resultaat van wat ik heb gezien op tv

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb nog even met mijn nichtje geappt, zij heeft hypertrichose/hirustism, en dit komt veel vaker voor bij licht getinte mensen ( zij is half Indisch )  vanaf de geboorte  van mijn nichtje is haar lichaam  voor 98% zeer licht behaard ( alleen de onderkant van haar voeten en de binnen kant van haar handen zijn kaal ).

Sinds haar 11de (ze is nu 14 ) is het haar beharing gaan groeien,, en krijgt ze ook steeds meer beharing, de beharing is ook erg dik en dicht, en ze heeft ook 2 lagen beharing een korte onder laag en een lange boven laag.

Tot ongeveer haar 16de krijgt ze ook steeds meer haar over haar hele lichaam, vanaf dan krijgt ze geen haar er meer bij, maar het haar wat ze dan heeft blijft wel gewoon groeien, vanaf dat moment heeft ze dan ook een hele dikke vacht waar ze niet meer vanaf komt.

Het komt in Oa India meer voor bij mensen, want ook haar overgroot oma en haar tante en nog een paar familieleden hebben een dikke vacht.

 

wat erg voor je nichtje dat ze moet leven met een dikke vacht, wist niet eens dat er zo een aandoening was , heb eens gegoogled maar blijkbaar bestaat dit wel en de foto’s van de mensen die deze aandoening hebben schrik ik toch wel van wat ik zag zijn mensen met een dierlijke vacht echt bizar.

 

Reputatie 3
Badge +4

Ik heb nog even met mijn nichtje geappt, zij heeft hypertrichose/hirustism, en dit komt veel vaker voor bij licht getinte mensen ( zij is half Indisch )  vanaf de geboorte  van mijn nichtje is haar lichaam  voor 98% zeer licht behaard ( alleen de onderkant van haar voeten en de binnen kant van haar handen zijn kaal ).

Sinds haar 11de (ze is nu 14 ) is het haar beharing gaan groeien,, en krijgt ze ook steeds meer beharing, de beharing is ook erg dik en dicht, en ze heeft ook 2 lagen beharing een korte onder laag en een lange boven laag.

Tot ongeveer haar 16de krijgt ze ook steeds meer haar over haar hele lichaam, vanaf dan krijgt ze geen haar er meer bij, maar het haar wat ze dan heeft blijft wel gewoon groeien, vanaf dat moment heeft ze dan ook een hele dikke vacht waar ze niet meer vanaf komt.

Het komt in Oa India meer voor bij mensen, want ook haar overgroot oma en haar tante en nog een paar familieleden hebben een dikke vacht.

 

wat erg voor je nichtje dat ze moet leven met een dikke vacht, wist niet eens dat er zo een aandoening was , heb eens gegoogled maar blijkbaar bestaat dit wel en de foto’s van de mensen die deze aandoening hebben schrik ik toch wel van wat ik zag zijn mensen met een dierlijke vacht echt bizar.

 

Ja erg hier in Nederland wel, maar in India niet, we zijn 3 jaar geleden daar heen geweest op vakantie, om eens kennis te maken met het land waar mijn oom geboren is, en hebben zijn familie gelogeerd, heb toen ook kennis gemaakt met mijn oom zijn zus die ook hypertrichosis heeft en een hele dikke vacht heeft ( vergelijkbaar met een griezel beer ) ik schrok in eerste instantie hier wel van , maar ze was super aardig, en toen werdt mij verteld dat mijn nichtje ook de zelfde aandoening heeft en er zo uit komt te zien.

Wel had ik altijd al gezien dat mijn nichtje overal lichte beharing had, maar dat het zo erg kon worden niet.

We kunnen het erg goed met elkaar vinden, we zijn beiden enig kind en we beschouwen elkaar als zusjes, en geen veel met elkaar om, momenteel door de corona zien we elkaar niet vaak ( ook al wonen we 3 dorpen van elkaar verwijderd ) maar ik kan het verschil echt goed zien bij haar, in het beging kreeg ze wel meer haar maar ging erg langzaam, maar het gaat nu echt hard, iedere keer als ik mijn nichtje nu zie heeft ze weer meer haar, op  benden, gezicht armen, overal groeit haar, het wordt ook steeds dikker, pluiziger, donkerder en langer, het begint nu echt serieus op een vacht te lijken, ze wordt langzaam steeds meer een soort van beer te lijken

Reageer