Beantwoord

gynaecoloog

  • 16 December 2019
  • 8 reacties
  • 347 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb donderdag een afspraak bij de gynaecoloog, weet iemand wat er dan gebeurt? :scream:

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 December 2019, 14:47

Bekijk origineel

8 reacties

Ik zou toch hopen dat je weet waarom je een afspraak hebt.
Hopelijk kun je dat anders met je gynaecoloog bespreken.
Hier kun je wat gerelateerde acties en onderwerpen zien.
Het is min of meer alles rondom het vrouwlijke geslachtsorgaan, zwangerschap en dergelijke.

Hallo MeisjeAnnoniem :)

Ik neem aan dat je weet waarom je daar heen gaat? Zo niet, dan is het waarschijnlijk iets van controle denk ik ofzo.

-Dr8gon99

Ik moet naar de gynaecoloog omdat ik veel last heb van pijn in mijn onderbuik, en omdat ik een best heftige menstruatie heb

Dan gaat zij/hij waarschijnlijk gewoon wat testjes doen om te kijken wat de oorzaak is denk ik.

-Dr8gon99

@Dr8gon99 

Wat voor testjes gaan ze doen dan denk je?

Ik heb geen idee om eerlijk te zijn, ik ben een jongen.

-Dr8gon99

Hoi

 

Uit ervaring kan ik niet spreken, maar deze webpagina lijkt me best nuttig. Er staat bijvoorbeeld te lezen dat een gynaecoloog vaak begint met het stellen van enkele vragen, over je cyclus-lengte en menstruatieklachten bijvoorbeeld. Daarna zal de gynaecoloog, afhankelijk van wat deze graag zou onderzoeken, misschien een uitstrijkje afnemen, een echo doen, etc. 

 

Het zou kunnen dat je tijdens het onderzoek op een stoel met beensteunen mag gaan liggen. Zo’n houding voelt mogelijks wat onnatuurlijk aan, maar zorgt ervoor dat de gynaecoloog je goed kan onderzoeken. Daarbij ziet de gynaecoloog dagelijks een hoop patiënten; niets om je ongemakkelijk over te voelen :slight_smile:

 

Groetjes

Kenshin

@Kenshin 

Bedankt voor je reactie, nu weet ik wat me ongeveer te wachten staat. 😊

 

Reageer