Vraag

Grotere neus

  • 7 June 2019
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

ik ben een meisje van 15 jaar en ik schaam me nogal voor een ding; mijn neus. Vanaf de voorkant vind ik mijn neus prima want vanaf de voorkant lijkt ‘ie best wel klein.

Maar als ik de zijkant van mijn neus zie is die toch erg groot, dit heeft waarschijnlijk iets te maken met mijn afkomst aangezien allebei mijn ouders van Oost-Europese afkomst zijn. Er zit een bobbeltje in mijn neus (niet super erg) en daar schaam ik me voor, vooral bij jongens.

Mijn vraag is dus meer bedoeld voor de jongens; maakt de grootte van een neus veel uit bij jullie of niet?

Alv bedankt x

3 reacties

Hey!

Iedereen is anders, qua karakter maar ook qua uiterlijk.
Niemand is perfect, en iedereen heeft wel iets of enkele dingen waar hij/zij niet tevreden mee is.
Het is echt niet nodig om je daar zorgen om te maken, jij bent helemaal prima zoals je bent!

Kijk maar bv. naar influencers, heel wat mensen vinden hen perfect of het idealde voorbeeld. Zelf hebben ze echter ook onzekerheden of dingen waar ze niet tevreden mee zijn. Iets waar jij dus ontzettend op let zal anderen vaak niet eens opvallen.

Als een jongen verliefd op je is zal hij je echt niet laten vallen vanwege iets in je uiterlijk.

Is dat bobbeltje iets wat je al sinds je geboorte hebt en dus simpelweg bij de vorm van je neus hoort, of heb je dat plots gekregen?

Groetjes
Lot
Hey,

thanks voor het antwoorden, ik heb dat bobbeltje eigenlijk langzaam aan gekregen sinds ik 2 jaar geleden een bril heb gekregen.

En wat betreft de rest wat je hebt gezegd; klopt helemaal! Niet iedereen is perfect en iedereen heeft wel eens zijn onzekerheden.

Groetjes

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon ivm leesbaarheid forum
iedereen heeft wel wat, en wie zegt dat mensen je door zulke dingen raar gaan vinden. En al doen ze dat ze moeten weten dat ze gek zijn. Want iedereen is mooi op zijn eigen manier.

Reageer