Vraag

Grote voeten

  • 10 September 2018
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik heb vrij grote voeten voor mijn lengte, ik heb tussen maat 40 en 41. Mijn lengte is 1,69 en ik ben niet zo heel oud dus ik ben bang dat ik later erg grote voeten krijg.

Mijn vraag is dus, gaan mijn voeten nog veel groeien, en tot welke leeftijd groeien je voeten?

3 reacties

Hey Stargazing

Het kan dat je lichaam in de puberteit een beetje "ongelijk" groeit. Dit houdt in dat bepaalde lichaamsdelen sneller groeien dan anderen. Het kan dat je voeten zowat volgroeid zijn, terwijl je nog gaat groeien in lengte.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Je hoeft je geen zorgen te maken dat je later mega voeten hebt. Bij de een stopt dit sneller met groeien dan de ander. Ik heb gelezen dat de voeten van meisjes eerder stopt met groeien dan jongens. En gemiddeld stopt dat bij de leeftijd van 12/15 jaar. Maar zoals ik al zei bij de een gaat dat sneller dan de ander. Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je later schoenen van een maat 48/49 nodig hebt. Want zoveel groeien je voeten niet meer. Bij mij is het vorig jaar eindelijk gestopt. Ik heb momenteel maat 47 maar ja ik ben dan ook een jongen. Meisjes hebben in het algemeen een kleinere maat.

Gr: Mr.S
hey,
je hoeft je echt geen zorgen te maken.
ik had ook altijd grote voeten op mijn twaalfde had ik uiteindelijk 42 en erna zijn mijn voeten niet meer gegroeid.
sommige lichaamsdelen groeien nou eenmaal sneller dan andere
ghost

Reageer