Vraag

grote borsten

  • 6 October 2019
  • 6 reacties
  • 769 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Voor mijn leeftijd heb ik hele grote borsten, hierom schaam ik mij heel erg om beha’s te kopen... iemand tips??
ps: ik ben 14 jaar, zit in klas 3 en heb cup 75 D

6 reacties

Hoi

Tijdens de puberteit kan je weleens het gevoel krijgen dat je lichaam uit verhouding is. Ik vermoed dat je nog zal groeien, waardoor je borsten etc. meer in verhouding met de rest van je lichaam zullen zijn.

Hoewel dit makkelijk te zeggen is, hoef je je hier niet om te schamen. In een winkel hebben verkopers inmiddels alle maten voorbij zien komen, waardoor ze hoogstwaarschijnlijk niet meer zullen opkijken van een D-cup.

Als je het shoppen vervelend vindt, zou je kunnen overwegen om online aankopen te doen. Op die manier kan je je thuis opmeten, en vervolgens de beha's laten bezorgen. Eventueel kan je je laten opmeten in een winkel, zodat je er zekerder van kan zijn dat je de juiste maat bestelt.

Groetjes
Kenshin
Moet je je niet voor schamen ik heb een vriendin die 19 is en toen zij 14-15 was een DD had die nu een G is. Ok het is vreemd om een jong meisje met zo'n borsten te zien maar je groeit en je lichaam vormt zich naar dat van een vrouw maar de een heeft nu eenmaal grotere borsten dan een ander meisje

Maak je geen zorgen! Ik zit in de tweede, ben net 13 jaar geworden, en heb ook 75D. Ik vond dit aan het begin hartstikke vervelend, wilde het liefst ‘helemaal plat’ zijn, dus ik begrijp je struggles!! Maar ik heb met tijd en geduld geleerd dat k ze gw moet accepteren, iedereen is mooi zoals ie is xxx

ps. Denk eraan dat mensen die in bh-shops werken honderden klanten per dag krijgen, ze zijn alle soorten en maten tegen gekomen! Don’t worry :)

Voor mijn leeftijd heb ik hele grote borsten, hierom schaam ik mij heel erg om beha’s te kopen... iemand tips??
ps: ik ben 14 jaar, zit in klas 3 en heb cup 75 D

Heyy, 

Ik heb ook altijd al te grote borsten gehad, ik probeerde ze te verschuilen in te grote kleding en te kleine bh's dragen omdat ik ook niet naar de lingerie winkel durfde totdat mijn moeder mij meesleepte naar een lingerie winkel in een andere stad ergens afgelegen, die mensen daar zien echt veel borsten de hele dag door van groot naar klein, ik snap je schaamte volledig maar probeer er een x met je moeder erover te praten hoe je je hier over voelt of met een goede vriendin. Je moet leren je lichaam te omarmen zoals het is en het trekt vanzelf wel weer recht zodra je last krijgt van je rug kun je altijd nog op je 18e de beslissing nemen om een borstverkleining te doen.. Ik zou het niet aanraden want de meeste jongens vinden grote borsten hartstikke mooi 😉 voor de rest kan je nog meegeven volg je gevoel altijd en het komt wel goed dont worry. Ik ben nu 15 met maat 70E/70F. 

 

Xxx

Heb zelfde grote probleem maar Ik schaam me niet alleen ik kom op het punt dat ik op internet moet gaan bestellen Heb nu F en winkel gaat tot F 😐 en ga naat de G en ben net 17 hat dezelfde maat als jou op jou leeftijd meid wees trote op je tieten meiden zijn. denk jeloers op jou weet je hoeveel meiden dat willem wees er trots op en ga gewoon bh kopen kan ook op internet maat wees niet onzeker wees er trots op

Hoi

Helaas kun je er niets aan doen, ze zijn denk ik wel groter dan gemiddeld, goeide bh is dus wel erg belangrijk en schaam je daar zeker niet voor. 

Reageer