Grote ballen

  • 10 August 2018
  • 8 reacties
  • 1086 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi allemaal,
Ik heb erg veel last van mijn ballen (eikels).
Ze zijn te groot voor mijn onderbroek. Ik heb een redelijk breed postuur, maar als ik een onderbroek neem van een maatje groter, dan zakt hij af.
Dus mijn vraag is, hoe kan ik hiermee dealen. Het liefst slaap ik naakt. Het probleem daarvan is, is dat mijn broertje altijd binnen komt terwijl ik nog slaap.

- reacties samengevoegd door de Kindertelefoon ivm leesbaarheid -

8 reacties

Je moet dan een strakke onderbroel aan en als je hrm aandoet hou je ke ballen vans xodat se passen miss werkt dat
Je kan inderdaad een strakke onderbroek aan doen. Ik draag ook een strakke onderbroek omdat ik die lekkerder vind zitten met sport ook, dan schut het allemaal daar beneden niet heen en weer. Daar kan ik nog wel opgewonden van worden. En over dat je broertje binnekort als jij slaapt, ik denk dat je gewoon moet vragen of hij dan eerst klopt voordat hij binnenkomt, dat doen mijn ouders en broer ook en dat doe ik ook bij hun. Maar mag ik vragen hoe groot je ballen dan zijn??
Laten we zeggen, als mijn penis slap is dan is hij 11 cm, ik kan zonder dat ik mijn penis aanraak hem helemaal bedekken met mijn ballen. Ik kan ook mijn ballen verder dan mijn anus naar achter leggen. Af en toe als ik naakt ben of als ik een losse onderbroek draag. Dan is het wel zo dat ik af en toe erop zit. (Behoorlijk pijnlijk).
Oke dit is best moeilijk want ja ik kan ze niet ineens kleiner toveren ga anders is naar de dokter
En wat je broertje betreft trek alleen een pyjama broek aan
Hoi

Misschien vind je ze nu groot, maar komen ze meer in verhouding tot je lichaam, als je nog wat groeit. Ik vermoed dat je nog in de groei bent, dus dat komt vast goed. Als je er last van hebt, is, zoals hierboven genoemd, de huisarts een goede optie.

Groetjes
x
@Maloentje,
Dus je ballen zijn ongeveer 11 cm. lang?
Dat heb ik nog nooit gehoord zo groot!
Ik heb ook grote ballen, maar meestal staat mijn zak redelijk strak! Niet met deze warmte!
Ik ken niet het gevoel dat ik er op kan zitten!
Met sporten kan het soms niet lekker zijn omdat ze zo groot zijn! Maar we moeten strakke singlets dragen zodat je zaakje redelijk bij elkaar blijft.
Wel ken ik het gevoel als ik bloot ben, dat als ik zwiep met mijn heupen (alsof je de neukbeweging maakt), dat mijn pik en ballen, tussen mijn benen, helemaal achter tegen mijn bilspleet aan kletsen!

Reageer