Skip to main content
Vraag

Groepskleedkamers zwembad

• April 5, 2026
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik was dus laatst in het zwembad in mijn eentje en ik ging in een groepskleedkamer voor mannen en er waren heel veel jongens van mij leeftijd (13) en ik draag dus luiers vanwege mijn incontinentie en ik schaamde me echt heel erg want ik stond daar om te kleden en ik deed mijn zwemluier aan en ze staarde echt heel erg ook want mijn plasser is echt heel klein en ik schaamde mij echt hebben jullie ook wel eens zoiets meegmaakt of kunnen jullie je ervaringen delen met die kleedkamers want de prive hokjes zijn al een tijdje weg bij mij

3 reacties

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • April 5, 2026

Daarom pak ik altijd een apart kleedhokje ik draag geen zwemluiers maar wel gewone luiers en ik hou deze liever wel verborgen voor andere mensen. Ik zou de volgende keer gewoon een aparte hokje pakken dat bespaart een gênante situatie ....

Seashell 😘

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 6, 2026

moet niks uitmaken wat iemand aan of uit trekt. ik kleed me ook altijd om in de grote kleedkamer en maakt mij niet uit of iemand naar mijn piemel of naar mijn billen kijkt. sommige jongens doen soms moeilijk met een handdoek of durven niet te bukken en dan valt het meer op. meestal wordt er ook niks gezegd en  soms zegt iemand ook wel dat ik een mooie piemel  of billen heb, maar ja we hebben nu 1x een piemel en billen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 6, 2026

Niemand staart naar je plasser denk ik, het zal de luier zijn voor een 13 jarige denk ik, dat is wat appart, niemand ziet zulke grote luiers. Ik draag ze sinds mijn 12e maar de eerste keer dat ik zo'n ding zag was ik stomverbaasd, dat was bij de huisarts, dus ik begrijp de reactie van andere jongens wel. Hebben ze verder nog wat gezegd dan ? Anders dan staren ?

Ik doe zelf aan sportzwemmen 2x per week dat is ook in groepskleedkamers omkleden. Ik heb incontinentie maar doe altijd thuis alvast mijn zwembroek aan. Geen zwemluier. Dus dan gaat daar de luier uit thuis. En kom dus het zwembad in of ik niks mankeer met mijn zwembroek onder de spijkerbroek en ga ook weer naar huis met een normale boxer aan. Kom ik thuis doe ik een luier om. Uit schaamte nog eigenlijk, ik durf die luier niet aan 20 mensen te laten zien waar ik hem om zou kunnen doen als onderbroek ik het zwembad.

Dus dan ben ik 2 uur onbeschermd maar mis de luier dan. Als ik onderweg naar huis moet plassen probeer ik het op te houden maar vaak heb ik dan al een natte vlek in mijn kruis als ik thuis kom. Het heeft ook wel wat om het verschil te voelen van een natte boxer en een luier. Thuis trek ik m'n natte broek uit en dan de luier om wat veilig voelt want in m'n broek plassen en de nattigheid voelen hoeft dan niet.