Groeien, ben ik te groot of te klein?

  • 12 August 2018
  • 8 reacties
  • 170 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 14 en 1.74 ben ik nu groot of the klein

8 reacties

Gewoon goed.
Kijk naar de mensen in je klas en vergelijk je zelf met hun 😉
Te groot noem ik boven 2.10, te klein onder 1.50.
Dit is mijn persoonlijke mening.
Hoi

Op deze site kan je de gemiddelde lengte bij jouw leeftijd bekijken. Voor jouw leeftijd, veertien jaar, is de gemiddelde lengte 168.2 cm. Voor vijftien jaar is de gemiddelde lengte 174.4 cm.

Jouw lengte ligt misschien iets boven het gemiddelde, maar het lijkt me niets om je zorgen over te maken.

Groetjes
x
Vergelijken met anderen is zeker de beste manier om je onzeker te gaan voelen.

Je bent net even langer dan het gemiddelde, maar dat is niet erg. Iedereen krijgt zijn groeispurt op een ander moment (of helemaal niet, kan ook). Nu ben je misschien 'lang', maar straks trekt zich dat weer recht.

Gr. Pin
@jeremi ik ben een meisje van net 12 en ik ben 1.72! Valt dus best mee. Ik zou er trots op zijn, ik vind lange mannen juist aantrekkelijk!
Maar ik snap niet waarom ik iets bovem het gemiddelde zit want mijn ouders zijn veel kleiner
Niet iedereen groeit even snel, dus dat zal wel de reden zijn dat je boven het gemiddelde zit.
Je hoeft ook niet dezelfde lengte te hebben als jouw ouders, zoals jij zelf al hebt gemerkt.
Lange ouders betekent niet dat jij per definitie ook lang wordt en vice versa. Al kan het de kans wel vergroten.

Reageer