Skip to main content
Vraag

graag abdl luiers.

• September 8, 2024
  • 12 reacties
  • 1475 Bekeken

Hoi

ik ben een jongen van 14 en draag 24/7 luiers vanwege incontinentie. Ik draag nu luiers van abena maar wil graag abdl luiers gaan dragen omdat die nog beter zijn en er leuk uit zien. Maar hoe vraag ik dit en is het de moeite wel waard? Als je niet weet wat abdl luiers zijn zoek het even op! Dankjewel!

12 reacties

• September 10, 2024

Ja die luiers zijn erg fijn en kunnen super veel absorberen. Ik heb op het moment alleen nog een aantal van het merk Kiddo liggen. Deze zijn super leuk met een print van Lego blokjes. Maar ook draag ik wel eens van ABU en Rearz. Deze luiers koop ik zelf. Ik heb mijn ouders verteld dat ik deze wil dragen omdat ik de Tena's die ik normaal draag erg saai vond. Nu draag ik nog steeds vrijwel dagelijks nog wel Tena luiers maar daarnaast bestel ik eens in de zoveel tijd een pak of een paar pakken luiers met een leuke print erop. Ze kosten wel echt veel meer dan medische luiers zoals mijn Tena's. Een pak met 10 abdl luiers kost al snel €25 en bij Tena heb je voor die prijs er meer dan 20 luiers daarom betaal ik zelf mee aan deze luiers. Ik draag zulke luiers wel alleen thuis want erg discreet zijn ze niet. Maar er zijn erg veel leuke prints beschikbaar. Ik koop ze online bij Cuddle Kingdom (Nederlandse site) of Diaper-Minister (Franse site). Mijn favoriete merken zijn Kiddo en ABU.

^^^Lego luier🥰

Liefs Linne 😘 

• September 13, 2024

@Linne01 dankje voor je antwoord!! Ik ga het maar eens aan me moeder vragen want zo’n lego luier ziet er zo leuk uit! Ik ga ze uiteraard zelf betalen.

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 13, 2025

Zijn er andere kinderen die ook abdl-luiers dragen? Weten jullie ouders ervan? Ik zou een paar zelf ook willen proberen want zulke luiers zien er veel leuker uit dan de luiers die ik.gewoon gebruik die er erg medische uizien... 

Als jullie ze gebruiken welke merk model gebruiken jullie ze. Ik vind de designs van ABU en Kiddo erg leuk. 

Seashell 😘 

Niet gekend
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 1, 2025

Ik wil ook abdl luiers dragen alleen weten mijn ouders het niet dat ik luiers draag dus doe ik het stiekem want ik had het een keer verteld en toen moest ik het afleren van mijn ouders dus kan ik ze alleen in de winkel kopen dus weet jullie een winkel waar ze zulke luiers hebbe

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 15, 2025

Mijn moeder heeft er ooit een paar besteld op internet ik hoop daar binnenkort zelf ook wat te kunnen bestellen. Maar mijn ouders weten van mijn ABDL gevoelens dus voor mij is het iets makkelijker. Ik denk niet dat deze luiers in een fysieke winkel verkocht worden…

Succes

Seashell 😘 

Tekst aangepast door de Kindertelefoon i.v.m forumregel 8. Reclame maken is niet toegestaan.

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 12, 2026

Mijn eerste order van ABDL luiers die ik zelf heb uitgekozen is vandaag bezorgd. Ze zien er echt super cute uit🥰

Ze zijn wel een stuk dikker dan mijn Tena luiers maar dat vind ik eigenlijk best wel fijn. Dit weekend kan ik ze uitproberen.

Seashell 😘 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 13, 2026

Wat schattige luiers hoe zien ze er van de voorkant uit laat even weten hoe het dit weekend was met deze luiers 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 16, 2026

Wat schattige luiers hoe zien ze er van de voorkant uit laat even weten hoe het dit weekend was met deze luiers 

Oh my gosh deze luiers zijn zo schattig 😍. Een beetje ouderwets met alleen een print op het gedeelte waar de plakkers komen en een groene zijkant die me echt doet denk aan Pampers luiers. Ze zijn best dik maar niet onprettig morgenochtend kijk ik wel of hij nog steeds fijn zit. De buitenkant is van plastic maar wel lekker zacht. Ik voel me zo klein met deze luier om🥰 

(kleine) Seashell 😘

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 17, 2026

Hey ​@Seashell  

Ja dat snap ik dat je klein voelt met deze luiers  ze zien er echt schattig uit met die beertjes. 

Hopelijk zit hij vanochtend nog goed bij je .

Maar geniet er maar van .

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 18, 2026

Deze luier was wel heel erg opgezwollen maar heeft me wel perfect droog gehouden de hele nacht en de luier kan echt super veel opnemen. Opzich zou ik een hele dag met 1 luier kunnen doen maar dat is niet goed voor mijn huid dus ik heb wel op de normale momenten verschoond. Ik had wel een super leuke dag verder lekker Animal Crossing gespeeld en ook met de LEGO terwijl ik ondertussen nog naar Bluey keek echt een heel fijn (klein) dagje gehad 🥰

Seashell 😘 

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • January 18, 2026

-onnodige quote verwijderd-

Oh zo leuk om te horen en ik lees ook graag jou berichtje en verhaaltjes over luisteren en ik zou wil meer daar van willen horen als dat kan zo van die toekomst verhalen die jij nog allemaal gaan beleven snap je als het maar allemaal rond luiers draait is het goed voor mij

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 19, 2026

@Seashell  wat fijn om te horen dat hij goed heeft gezeten en dat hij genoeg op neemt .

En super dat je weer kleine seashell kon zijn en dat je het naar je zin had even nergens aan denken gewoon klein zijn dat krijg je wel met die tekenenfilms