Skip to main content

Hoi

ik ben een jongen van 14 en draag 24/7 luiers vanwege incontinentie. Ik draag nu luiers van abena maar wil graag abdl luiers gaan dragen omdat die nog beter zijn en er leuk uit zien. Maar hoe vraag ik dit en is het de moeite wel waard? Als je niet weet wat abdl luiers zijn zoek het even op! Dankjewel!

Ja die luiers zijn erg fijn en kunnen super veel absorberen. Ik heb op het moment alleen nog een aantal van het merk Kiddo liggen. Deze zijn super leuk met een print van Lego blokjes. Maar ook draag ik wel eens van ABU en Rearz. Deze luiers koop ik zelf. Ik heb mijn ouders verteld dat ik deze wil dragen omdat ik de Tena's die ik normaal draag erg saai vond. Nu draag ik nog steeds vrijwel dagelijks nog wel Tena luiers maar daarnaast bestel ik eens in de zoveel tijd een pak of een paar pakken luiers met een leuke print erop. Ze kosten wel echt veel meer dan medische luiers zoals mijn Tena's. Een pak met 10 abdl luiers kost al snel €25 en bij Tena heb je voor die prijs er meer dan 20 luiers daarom betaal ik zelf mee aan deze luiers. Ik draag zulke luiers wel alleen thuis want erg discreet zijn ze niet. Maar er zijn erg veel leuke prints beschikbaar. Ik koop ze online bij Cuddle Kingdom (Nederlandse site) of Diaper-Minister (Franse site). Mijn favoriete merken zijn Kiddo en ABU.

^^^Lego luier🥰

Liefs Linne 😘 

@Linne01 dankje voor je antwoord!! Ik ga het maar eens aan me moeder vragen want zo’n lego luier ziet er zo leuk uit! Ik ga ze uiteraard zelf betalen.

Reageer