gluren in de grote kleedkamer

  • 22 June 2015
  • 6 reacties
  • 15194 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Als ik ga zwemmen ga ik meestal omkleden in de grote kleedkamer. Daar heb je natuurlijk meer de ruimte enzo, maar ik merk dat ik het vooral doe om andere pikken te zien,En om te vergelijken met die van mij. Soms vang je maar een glimp op van een andere pik, soms zie je een stuk of 10 blote pikken tegelijk, soms zie je ook helemaal niets, of je ziet iemand die je niet had willen zien.  Tot zover niets echt vreemds want iedereen kijkt weleens vluchtigs naar elkaar denk ik .
Maar bij mij gaat het verder, Als er verder niemand in de kleedkamer is ga ik in mijn nakie staan te treuzelen totdat er wel iemand komt.Dat geeft me een soort van kick als die ander me ziet, En als ik klaar ben met zwemmen wacht ik met naar de kleedkamers gaan totdat ik zie dat er nog meer jongens in de kleedkamer ga en dan volg ik ze.
Op deze manier heb ik al honderden andere pikken gezien. Vaak krijg ik ook nog eens een stijve die ik geeneens verberg .
Best  wel freaky allemaal dus , zeker omdat ik ook op meisjes val  ...Hebben meer jongens dit ?  En hebben jullie weleens stijve in de kleedkamer ?

6 reacties

Ik kijk in de kleedkamer ook naar andere piemels, maar verberg wel mijn eigen piemel omdat ik een hele kleine piemel heb en me daar best wel voor schaam. Ik krijg soms ook wel een stijve als ik naar piemels krijg, maar ik ben dan ook homo. Kijken anderen niet raar op je met een stijve piemel in de kleedkamer staat, en doe je dat ook als er kleine kinderen bij zijn, want dan vind ik het eigenlijk niet echt kunnen.
Mijn piemel is slap ook vrij klein, in ieder geval kleiner dan de gemiddelde lengte, en zeker na het zwemmen. Vandaar dat ik meestal  altijd even onopvallend met mijn lul friemel zodat ie halfhard word, dan lijkt het nog wat,  Soms zie je weleens jongens met een handdoek om hun middel hun onderbroek uitdoen , maar ik heb gemerkt dat als je zelf helemaal naakt gaat, die anderen ook eerder naakt gaan.
Het is niet zo dat ik meestal met een stijve sta, maar dat kan weleens gebeuren ja. Het hangt er ook helemaal vanaf wie er nog meer in de kleedkamer staat. Staat er een vader met een klein kind, of een ouwe vent in de kleedkamer dan ga ik natuurlijk niet opzichtig showen. Het is overigens weleens gebeurt dat ik een stijve kreeg toen er met een hele groep kinderen  van scouting van ongeveer 10 jaar oud zich aan het omkleden waren. Zij keken naar mij en ik keek naar hun en ik kreeg onbedoeld een stijve en die hebben sommigen wel gezien. Maar ik kick niet specifiek op kinderen, en ik zie ook weleens een erectie bij anderen hoor.
Ik kan niet zeggen dat ik homo ben, want vind meiden ook heel leuk, maar die hebben weer een andere kleedkamer helaas,
Hoe oud ben je eigenlijk zelf? Weet je zeker dat je alleen op meisjes valt, of kan het ook zijn dat je ook op jongens valt? Het zou inderdaad wel kunnen dat mensen eerder naakt gaan als je het zelf ook doet, maar als ik ergens in een openbare kleedkamer douche, of met voetbal douche ik altijd met mijn onderbroek aan. Ligt een beetje aan hoe oud jezelf bent of het verkeerd is of niet dat je met een stijve staat met die scoutinsgroep, ik vind dat je dan eigenlijk wel je piemel moet bedekken. Ik zou het zelf ook wel ongemakkelijk vinden als een veel oudere jongen met een stijve piemel in een openbare kleedkamer zou staan. Waren daar ook geen volwassenen bij, en heeft er nog nooit iemand wat van gezegd?
Ik ben 13 en ik heb verder nog nooit iets gedaan met een  jongen, maar fantaseer er wel eens over om samen af te trekken enzo, Dus ik ben bi denk ik.
En soms hoor ik inderdaad gegiechel of gefluister als ik in mijn blootje sta. Maar nooit echt commentaar gehad ofzo.
Douchen met onderbroek vind ik grote onzin,,, Ik bedoel je natte onderbroek moet uiteindelijk toch uit... Loop je dan te hannesen met een handdoek om je middel ?
Bij voetbal doucht bij ons team iedereen in zijn onderbroek, en ik ben daar ook wel blij mee hoor. Ik heb namelijk best wel een kleine en als iedereen met onderbroek doucht valt het bij mij dus niet op. Ik zou als ik jou was wel oppassen als er kleinere kinderen bij zijn hoor, want als volwassenen dat zien kan je best wel in de problemen komen
Ik ga zelf regelmatig zwemmen maar mij is die gezamelijke kleedkamer nooit opgevallen. Ik zie vaak alleen de kleine hokjes. Ik ga zelf in ( tekst verwijderd door de Kindertelefoon ivm anonimiteit ) zwemmen maar hoe zijn die aangegeven want dan ga ik het is in d egaten houden

Reageer