Vraag

Glimmend bultje op balzak

  • 17 September 2018
  • 9 reacties
  • 350 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi!
Ik ben een jongen van 15
En heb al een tijdje (2 maand nu denk ik) een klein glimmend bultje op mijn balzak
Het is niet erger of minder geworden,
Ik ben bang dat het iets ergs is

Het doet GEEN pijn, alleen als ik erin knijp.
- Itjuhh

9 reacties

Hoi, Ik weet niet hoe groot het bultje is maar het kan ook zijn dag het gewoon zoort haarzakjes zijn weet niet echt hoe je dat noemt maar misschien kan iemand anders je helpen! Ik weet namenlijk niet hoe groot het is maar het kan ook gewoon normaal zijn?
Hoi

Als je je zorgen maakt, kan je eens langsgaan bij de huisarts. Die kan je zekerheid bieden, en heeft misschien een middeltje waardoor het bultje sneller verdwijnt.

Groetjes
Kenshin
Ook ik denk dat het geen kwaad kan om eventueel naar de huisarts te gaan, als jij je zorgen erover maakt.
als het bultje een beetje paars is en glimt dan is het een ontsteking is niet heel erg maar later zodra die beetje rijp begint te worden kan het een beetje pijn gaan doen maar je kunt ook van te voren een klein gaat je met een naaldje maken en dan uitknijpen
Ik denk dat het een talgkliertje is. Dat is het zelfde als een meëter of een puitje. bijna elke jongen heeft dat, maar de een wat meer dan de ander. Als je het toch niet vertrouwd , kan je altijd nog naar de huisarts gaan!
Hey iedereen! Het is niet paars ^ het is huidskleur, en wat wit glimmend
heyo,
ikdenk dat het nogsteeds het beste is om naar de huisarts ermee te gaan, You never know
Reputatie 2
Badge +9
Ik denk dat het gewoon een talgkliertje is (zoals Tjin al zei). Meerdere mensen kunnen dat hebben. Niks ernstigs aan hou het wel in de gaten als het der loop der weken erger wordt dan is een huisarts benaderen erg verstandig!

Gr: Mr.S
Er is een beetje een soort grijs stipje op gekomen ?.?

Reageer