Skip to main content
Vraag

gezicht vol sproeten

• December 7, 2025
  • 7 reacties
  • 176 Bekeken

Hallo, ik ben een jongen met een gezicht vol sproeten en ben ook bleek. Ik word erover nageroepen met allemaal nare woorden. Ik vraag me af wat er wordt gedacht over mensen die er uitzien als mij.  Ook heb ik een beetje rood haar wat niet meehelpt. Mijn gezicht zit helemaal onder en is daardoor heel opvallend . Ik wil graag eerlijke reacties met een onderbouwing dus waarom je het vind

7 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Wat erg zeg dat je wordt nageroepen dat slaat nergens op☹ dit is meer mijn persoonlijke mening maar zelf zou ik je hetzelfde als een ander zien, dat je sproeten hebt en bleek bent kun je niks aan doen en zou niet eens een probleem moeten zijn.. Ik snap wel dat je denkt dat je dan juist opvalt, maar dat betekent niet dat er gelijk onnodige uitspraken over gezegd moeten worden.  Ik hoop dat je hier iets aan hebt. ♥️

Groetjes 🙂

• December 7, 2025

Ik vind het super mooi! Die woorden komen gw van sukkels die geen leven hebben 😒 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 7, 2025

heyy, ik ben zelf ook roodharig, bleek en heel veel sproetjes, mijn hele gezicht zit onder, mn benen en armen ook. ik heb precies in dezelfde situatie gezeten als jou. ik heb uiteindelijk geleerd van een hele lieve oudere mevrouw dat de mensen die die nare dingen roepen juist jaloers zijn. het is heel bijzonder om er zo uit te zien. je mag er echt heel blij mee zijn. nou weet ik dat dat makkelijker gezegt dan gedaan is. maar probeer jezelf in te praten dat het heel unique is en bijzonder. en dat er heel veel mensen jaloers zijn op mensen die er zo uit zien. 

als je er nog meer over wil praten hmu! 

xxxx

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • December 9, 2025

Wat naar om te horen ​@Salol, ik ben het eens met ​@anoniem.v en ​@Anonymous 

• January 11, 2026

hey ​@Salol, ik heb zelf ook heel veel sproetjes, maar ik vind het eigk wel leuk als mensen het hebben. 

Forum|alt.badge.img+1

Hey ik heb ook rood haar en sproetjes, alleen wel op men neus en wangen ik heb ook last van die opmerkingen ik negeer het ook gewoon want ja zei zijn gewoon jaloers en mensen betalen er ook meer voor hoor een roodharige pruik is bijvoorbeeld ook veel duurder dan bijvoorbeeld blond net zo met verf dus wees gewoon blij dat jij bij die 3÷ van de wereld hoort

• January 16, 2026

heejjj heb zelf prc hetzelfde en weet hoe kut het is..
trek je er gewoon niks van aan en als je het durft zeg gewoon iets terug

successs 

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 19, 2026

hii ​@Salol  

wat naar om te horen dat anderen zo tegen je doen. als eerste wil ik zeggen dat je mooi bent van binnen en van buiten. en ik vind sproetjes en rood haar juist heel mooi. ik ben eigenlijk een beetje jaloers op mensen die sproeten hebben, en ik vind het mooi omdat mijn nichtje het ook heeft.

liefs vie