Skip to main content
Vraag

gewicht meisje 13

• September 6, 2025
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

Hallo :)

dit is de eerste keer dat ik een vraag stel op dit forum! Ik voel mij al heel lang onzeker over mijn gewicht. Ik ben 13 jaar een meter 60 en weeg 36 kilo. Ik weet dat dit weinig is:( ik heb eens geprobeerd om meer volle producten enzo te eten maar dit hielp niet. Ik heb zeker geen eetstoornis ofzo maar ik zou toch meer bijkomen. Hebben jullie tips of hetzelfde probleem? Stuur maar!! Ik zou graag willen weten of ik de enigste ben of niet 😅😅 

4 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 7, 2025

Het kan zijn dat je niet snel aankomt .

Mijn beste vriendin heeft dat ook die kan  2 pizza op en de hele week reep chocolade op als ze ongesteld is maar komt niet aan.

Dus het kan zijn dat je niet snel aankomt 

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • September 8, 2025

Heyy tesssie

Ik heb het tegen overgestelde probleem

Maar kan ook gwn genetisch zijn dat je lastig aankomt maar geen idee maar hoop dat snel beter gaat

Komt het meer voor in je familie?

Groet myla

• Topic-opener
  • September 10, 2025

Mijn oma is ook echt super smal maar ik denk dat zij gewoon heel weinig eet 😂

Mijn ouders hebben wel een gewoon gewicht :)

Ik wil gewoon niet dat mensen denken dat ik een eetstoornis heb ofzo daarom zou ik graag toch een beetje aankomen 😊😊

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 10, 2025

Hoi,

Ik heb heel lang een laag gewicht gehad en begon me daar uiteindelijk niet goed door te voelen, wil je niet bang maken hoor maar denk dat het wel goed is om naar de huisarts te gaan zodat je je goed blijft voelen, die kan je doorsturen naar een dietist❤ Als je ondergewicht hebt en daar al echt slecht door voelt duurt het wel een tijdje voordat het weer hersteld is en dat gun ik je niet, beter om dat voor te zijn.

Noten zitten veel calorieen in en zijn gezond , dus je kan alvast dat proberen😊 en idd geen light/ zero producten :) 

Liefs❤