Hoi ik ben 1 meter en 69 centimeter en ben 13 jaar en ik ben heel erg onzeker over mijn lichaam nu is mijn vraag denken jullie dat ik een normaal gewicht heb? En hebben jullie tips hoe ik mijzelf accepteer hoe ik ben ik vind het namelijk lastig...
Bladzijde 1 / 1
Ehm, ik heb geen idee of je een normaal gewicht hebt, aangezien je je gewicht bent vergeten te vermelden :$
Het is vervelend dat je jezelf niet accepteert. Helaas kan ik jou daar ook niet verder mee helpen. Dat is iets wat je zelf moet uitvogelen.
Dit moet vast heel erg irritant zijn om te horen (ik vind het zelf altijd heel irritant wanneer mensen zeggen dat ik zelf uit moet zoeken hoe mezelf te accepteren, want ik weet niet hoe dat moet...)
Wat in jouw geval wellicht helpt, is om iedere dag voor de spiegel te gaan staan en jouw lichaam een complimentje te geven. Iets wat je mooi vindt, of in het begin misschien wel iets wat je niet lelijk vindt. Hopelijk weet je dan iedere dag iets meer op te noemen.
Gr. Pin
Het is vervelend dat je jezelf niet accepteert. Helaas kan ik jou daar ook niet verder mee helpen. Dat is iets wat je zelf moet uitvogelen.
Dit moet vast heel erg irritant zijn om te horen (ik vind het zelf altijd heel irritant wanneer mensen zeggen dat ik zelf uit moet zoeken hoe mezelf te accepteren, want ik weet niet hoe dat moet...)
Wat in jouw geval wellicht helpt, is om iedere dag voor de spiegel te gaan staan en jouw lichaam een complimentje te geven. Iets wat je mooi vindt, of in het begin misschien wel iets wat je niet lelijk vindt. Hopelijk weet je dan iedere dag iets meer op te noemen.
Gr. Pin
51 kilo en mijn onzekerheid is begonnen toen iemand zei dat ik een onderkin heb en dat ik daar iets tegen moet doen vanaf dat moment ben ik mij erg gaan vergelijken met andere meisjes op insta ik weet dat ik het niet moet doen maar ik vind het erg lastig bedankt voor de tips
Jij hebt een bmi van 17.9 en dat is gezond. Je hebt dus een normaal gewicht voor je leeftijd.
Afvallen is ook niet aan te raden. 46 kilo maakt jou te licht. Ik zou dus vooral blijven doen wat je doet, want je hebt dus een gezond gewicht.
Gr. Pin
Afvallen is ook niet aan te raden. 46 kilo maakt jou te licht. Ik zou dus vooral blijven doen wat je doet, want je hebt dus een gezond gewicht.
Gr. Pin
Thx
Ik denk niet dat het aan te raden is om jezelf te vergelijken met mensen op instagram.
Dergelijke foto's zijn nooit een weergave van de werkelijkheid.
Licht, pose en computers maken een wereld van verschil als het gaat om foto's.
Dergelijke foto's zijn nooit een weergave van de werkelijkheid.
Licht, pose en computers maken een wereld van verschil als het gaat om foto's.
51 kilo is zeker normaal voor je lengte ik ben zelf 1.70 ofzo en ik weeg ook 51 dus is hele normaal (ik heb wel ondergewicht maar ik eet echt veel en kom niet aan maar ik val ook niet meer af) dus maak je niet te veel zorgen
Ik ben wel 16?
En BTW iedereen heeft ene onderkin ? en ik vind dat eigelijk lol ik stuur vaak foto's van onderkin naar mijn vriendin?
Haha thx dit doet mij goed
Dat is waar
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.