Vraag

gewicht

  • 26 May 2020
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo Iedereen,

ik ben een jongen van 16 jaar
ik ben 1m70 en weeg 65 kg vinden jullie dat een goed gewicht of niet want ik ben echt een onzekere jongen en vind mezelf echt dik 😞

Groetjes Jelle


5 reacties

Heyy

Je hebt gewoon een gezond gewicht hoor. Helemaal niet teveel!

Groetjs

Kaas123

Badge

Heyy

Anoniemmens hier!

Dit gewicht is heel normaal voor deze lengte hoor!

Gr. Anoniemmens 

Hoi , 

Dit gewicht is gewoon normaal! Pas goed bij je lengte en leeftijd. Dus je hoeft niet onzeker te zijn.

(Was ik ook ben nu ook soms nog hoor) ps. Ben een jongen van 15 en 190cm en woog eerst tussen de 90 a 94 kg en weeg nu 67.5 kg ofzo schommelt een beetje.

 

Groetjes gebruiker c 

Ligt aan je vetpercentage, volgens bmi ben je op goed gewicht, maar dat zegt niet alles. Ik zou me niet te veel bezig houden met gewicht, maar maar met of je blij bent hoe je er uit ziet. Als je niet blij met jezelf ben kan je er iets aan doen, zolang het niet obssesief word en je kan altijd je schoonheidsbeeld veranderen.

 

Badge

Hallo Iedereen,

ik ben een jongen van 16 jaar
ik ben 1m70 en weeg 65 kg vinden jullie dat een goed gewicht of niet want ik ben echt een onzekere jongen en vind mezelf echt dik 😞

Groetjes Jelle

Haha dan heb je juist heeeeeeeeeeel veel geluk

Ik heb zegmaar prc hetzelfde in lengte en gewicht maar ik ben bijna 13 dus je hoeft totaal niet onzeker te zijn het is ook gewoom een normaal gewicht voor jou volgensmij

Reageer