Vraag

gescheurde kruisband

  • 30 September 2019
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zit met gescheurde kruisbanden in de knie en slaap al een tijdje in de living op de sofa dit ligt niet fijn en voor in mijn bed te geraken moet ik trappen maken. Weet misschien iemand hoe ik de trap veilig op kan want we hebben een oude houten leuning en durf niet echt daarop te leunen ook kan ik niet met 2 krukken want dit is me afgeraden.

Weetiemand misschien hoe het herstel verloopt want lig al 2 weken plat met een brace rond mijn been word langzaam er onnozel van

4 reacties

Je zou op de 3e of 4e trede kunnen gaan zitten, en telkens je eigen 1 trede omhoog duwen met je armen, en goeie been. Ik raad dit alleen wel af, het is opzich wel veilig, alleen kost het heel veel moeite. Plus als je alleen thuis bent zou ik sowieso niet proberen om de trap op of af te gaan, aangezien er dan geen hulp is als je zou vallen. Het is het verstandigste om je matras in de woonkamer te leggen, dat is mischien heel onhandig, maar het is het wel waard

M.v.g.
LVA
Ik slaap in een gehuurde ziekenhuisbed die mijn vriendin heeft aangevraagd €60per maand dus geen gesukkel meer wat ik vreemd vind het vreemd mijn kruisbanden zijn gescheurd maar waarom 5 weken plat liggen dan een MRI en vervolgens gips want ik vond kruisbanden genezen niet zonder operatie en dus hoe lang voor ik terug kan stappen want het is oktober en wil toch graag met Kerst kunnen stappen ipv plat liggen
Dat je eerst een paar weken in bed moet liggen en vervolgens gips vind ik ook raar. Maar als de docter dit zegt zou ik het advies wel opvolgen. Waarschijnlijk zit je met kerst nog/al in het gips, maar dan ben je wel een stuk mobieler. Het is rot, maar je kunt het beste luisteren naar het advies van de docter.

Ik hoop dat je gewoon gezellig kerst kunt vieren, en snel geneesd


Beterschap,
LVA
Kerst gaat maar het is nieuwjaar een nieuwe jaar, vrienden komen en familie en dan niet plezant met een gips rond mijn been

Reageer