Vraag

Gemiddelde cupmaat 13 jaar?

  • 27 May 2020
  • 8 reacties
  • 5447 Bekeken

Badge

Haiii,
 

Ik had een vraagje!

 

Wat is de gemiddelde cupmaat van 13/14 jaar?

 

Ik ben zelf nogal een laatbloeier dus ben nogal nieuws gierig naar de rest (:


8 reacties

Hey, ik ben zelf 14 en heb 70B. Maar dit is echt zooo persoonlijk, er zijn veel meiden met groter of kleiner dan dat. Ik zou persoonlijk zeggen dat je beter te klein dan te groot kunt hebben.  Voor de rest is er niks om je voor te schamen: niet hier en ook niet in het echt. Wees dus niet ontevreden, bij sommige meiden zullen de borsten op hun 14e al minder of niet meer groeien. Als je wat later bent dan maakt dat echt niet uit, het is volkomen normaal dat je borsten tot je 18e groeien.

 

echt niks om voor te schamen dus, die van iedereen zijn uniek! Durf je te zeggen hoe groot die van jou zijn? Niks is raar, je hoeft niet onzeker te zijn : )

Hey, ik ben 13 jaar en ik heb ongeveer 65A. Ik heb vriendinnen met grotere, maar ook met kleinere borsten. Op deze leeftijd kan dit gewoon heel erg verschillen en je hoeft er echt niet onzeker over te zijn. Ik ken ook meiden die al ongesteld zijn geworden, maar nog niet heel erge borstgroei hebben. Je hoeft je dus zeker geen zorgen te maken.

Badge

Hey ik ben 14! En heb maat 70B maar dit is zo verschillend per meisje op deze leeftijd is er niet echt een gemiddelde want iedereen verschilt. Sommige hebben grotere en sommige kleinere borsten, maar uiteindelijk zal je borsten krijgen die bij je passen en voor jou precies goed zijn! Het maakt niet echt uit of je borsten vroeg of laat beginnen te groeien.

Badge

Hey ik ben 13 ik voelde me altijd wat raar want ik had grotere borsten dan de rest mijn pubertijd begon heel vroeg ik moest er aan wennen en het heel vervelen maar mijn ouders hielpen me er door heen te komen ik heb inmiddels cup 70C en het is niet meer vervelend want ik heb geleerd er mee om te gaan maar wat ik hiermee wil zeggen is dat het niet uitmaakt welke cup maat je hebt en er is niet één gemiddelde aan gebonden en hoe ze ook zijn het maakt jou uniek en jezelf

Reputatie 2
Badge +1

Hey, ik ben 13 jaar en ik heb ongeveer 65A. Ik heb vriendinnen met grotere, maar ook met kleinere borsten. Op deze leeftijd kan dit gewoon heel erg verschillen en je hoeft er echt niet onzeker over te zijn. Ik ken ook meiden die al ongesteld zijn geworden, maar nog niet heel erge borstgroei hebben. Je hoeft je dus zeker geen zorgen te maken.

ik ben ook 13 en 65 a ma vet onzeker:(

Badge

Heyyy ik ben 13 en heb een 65D maar dit heeft allemaal te maken met je genen en gewicht en het maakt ook echt niet uit hoe groot of klein je borsten zijn. Ik heb een vriendin met AA cups op dr 14e ze is 178 cm lang en 45 kilo (bijna 10 kilo ondergewicht) en een vriendin jonger dan mij (12) 164 cm lang en 64 kilo (6 kilo overgewicht) en zij heeft E cups. Mijn punt is dit verschilt heel erg per persoon en je moet accepteren welke maat je ook hebt, ik moet dat ook nog doen en dat is niet makkelijk maar wel belangrijk 

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb 70D. @kayleigh Dat wil je ook niet hoor…

Zoals iedereen al zegt, dat kan heel erg verschillen per persoon. Niemand heeft dezelfde borsten, dat is nou eenmaal zo. Dus het gemiddeld is er eigenlijk niet

Badge

Hoi ik ben een meisje van 12 ik heb zelf 70A ik ben er zelf niet zo onzeker over want er zijn ook meiden in mijn voetbalteam die nog helemaal plat zijn en meiden die 14 zijn die B hebben dus ik zit daar tussenin en daardoor ook niet echt onzeker over maar ik kan me best voorstellen dat anderen er wel onzeker over kunnen zijn want ik ben bijvoorbeeld wel iets zwaarder dan de rest

Reageer