Beantwoord

Gemengde kleedkamer zwemmen

  • 13 May 2019
  • 6 reacties
  • 7038 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik moet binnenkort mee met mijn nichtje naar zwemmen, daarvoor moet ik mee naar de meisjeskleedkamer omdat ze nog te jong is om alleen te laten. Maar, in deze kleedkamer zitten ook meiden om te kleden van 16 jaar (badpak aan en uit doen enzo), net zo oud als ik ben. Is dit niet raar dat ik dan daartussen sta?

Kleedhokjes is geen optie want die sluiten ze helaas af, anders was de beslissing snel gemaakt.
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 May 2019, 11:09

Bekijk origineel

6 reacties

Heeyy,

Het is absoluut niet raar dat je het eng vindt en dat je het niet durft.
Maar iedereen is mooi op zijn of haar eigen manier.
Kleedt je je gewoon om, dan is alles voorbij.
Als je juist heel stiekem gaat omkleden gaan ze je juist raar aankijken !

Heel veel succes !
Xoxo
Okay, maar het probleem is dat ik zelf niet om hoef te kleden (ben trouwens een jongen). Daarom vroeg ik of het raar is dat ik daartussen sta terwijl die meiden aan het omkleden zijn en ik ze zegmaar zo aan kan kijken terwijl ze bezig zijn.
Hoi,
Het lijkt me geen goed plan als je als jongen tussen de omkledende meiden gaat staan.
Ik weet niet hoe jong je nichtje is, maar als ze onder de 6 is zou ze zich ook in de jongenskleedkamer kunnen omkleden. Want een 6 jarige maakt dat niet veel uit 😉 En het lijkt me ook niet dat mannen het erg vinden als een 6 (of jonger) meisje hun ziet.
Als ze boven de 6 is kan je misschien met haar afspreken dat ze zich alleen omkleed in de meidenkleedkamer, en dat jij er dan buitenstaat, of haar richting het zwembad staat op te wachten. Dat is ook goed voor de ontwikkeling van zelfstandigheid.
Hopelijk heb je er wat aan.
Xx
Dat is slim ja, thanks.
Inderdaad , neem haar gewoon mee in de herenkleedkamer.
Maar heb je enig idee waarom die privehokjes eigenlijk afgesloten worden ??? Ik kan me nog voorstellen dat men een groep eigenlijk liever in de gezamenlijke kleedkamer doet, om zodoende de wachtrijen bij de hokjes te voorkomen voor andere zwembadbezoekers. Maar helemaal zulke hokjes afsluiten, dat snap ik niet helemaal.

Hallo,

Ik moet binnenkort mee met mijn nichtje naar zwemmen, daarvoor moet ik mee naar de meisjeskleedkamer omdat ze nog te jong is om alleen te laten. Maar, in deze kleedkamer zitten ook meiden om te kleden van 16 jaar (badpak aan en uit doen enzo), net zo oud als ik ben. Is dit niet raar dat ik dan daartussen sta?

Kleedhokjes is geen optie want die sluiten ze helaas af, anders was de beslissing snel gemaakt.

Hoi ik zou naar de jongenskleedkamer gaan want ik denk dat oude meiden er niet op zitten te wachten dat jij daar zitĀ 

Reageer