Vraag

Geheim ongesteld

  • 9 October 2019
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

Badge
Ik heb een ongelooflijk slechte band met mijn moeder. Ookal doe ik mijn best. Mijn moeder haat me en ik voel me verwaarloosd. Ik ben ongesteld geworden toen ik 11 was, dus al twee jaar geleden. Ik heb het mijn moeder niet verteld. Ik durf het niet door onze band en ze is ook nog eens Islamitisch, dus als ik het haar zou vertellen zou ze me dwingen om een hoofddoek te dragen maar dat wil ik niet. Heb het ook niet aan mijn zussen of nicht verteld, want ze zouden me uitlachen en het tegen mijn moeder zeggen. Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik voel me helemaal lost!

2 reacties

Badge
Hoi, ten eerste vind ik je gebruikersnaam een beetje ongepast. Want iedereen heeft een waarde.

Door met je vraag:
Ten eerste zou het raar zijn als je zussen of nicht je uit zou lachen. Je kan er namelijk zelf niks aan doen. Ik zou een persoon zoeken in je omgeving die je vertrouwd en er daarmee rustig over praten.
Hoi

Wat jammer dat je het gevoel hebt hierover niet bij je familie terecht te kunnen. Hoewel het me zou verbazen dat je zussen en nicht je zouden uitlachen, kan ik me voorstellen dat je hierover praten spannend vindt.

Kan je er met vrienden, bijvoorbeeld op school, over praten? Zij zouden ervaring met je kunnen delen, zodat je er niet alleen voor staat. De schoolverpleger zou je hier ook bij kunnen helpen.

Groetjes
Kenshin

Reageer