Vraag

geen sokken

  • 15 September 2019
  • 3 reacties
  • 276 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou ik draag eigelijk nooit sokken in mijn schoenen weet niet waarom maar doe ik gewoon loop thuis ook vaak op blote voeten. Maar nu wil ik weten doen meer van jullie dat of ben ik de enige?

3 reacties

Hey Sv45

Het doel van sokken is onder andere om je voeten warm te houden, en ervoor te zorgen dat ze schoon blijven. In sommige schoenen lijkt het me voordelig om sokken te dragen, al is het maar om ervoor te zorgen dat het materiaal waaruit de schoen gemaakt is langer meegaat, maar als jij er de voorkeur aan geeft geen sokken te dragen, is dat even prima.

Zelf loop ik grotendeels op sokken of teenslippers door het huis. Sommige delen van het huis hebben een koude vloer, waar ik liever niet op blote voeten op loop. 't Is een persoonlijke voorkeur; doe met je voeten gerust wat je wilt.

Groetjes
Kenshin
Ik loop gewoon altijd op sokken, alleen als ik op de trampoline ga loop ik op blote voeten door het gras in de tuin. (We hebben een ingegraven) Mijn broer en ik voetballen daar veel en graag op. Dus het is niet zeldzaam dat de bal door het gras rolt en je die moet gaan halen, op blote voeten dus. In huis wel op sokken

Geloof niks van wat hier staat deze topic is door een unrependent persoon geschreven

Reageer