Skip to main content

Geef mij een cijfer😁

  • 22 May 2024
  • 6 reacties
  • 180 Bekeken

Hoi! Ik ben wel benieuwd wat mensen van mij vinden.

Ik ben een jongen van 14 jaar oud, redelijk kort bruin haar (is niet heel fluffy maar probeer het in ieder geval messy te maken), heb wel een gezond gewicht maar ben wel iets dikker dan de meeste jongens, draag vooral lichtblauwe of zwarte baggy jeans, vooral witte shirts van de primark/h&m met verschillende dingen erop (favoriete is greenday merch van het album kerplunk), luister vooral naar Billie Eilish, Greenday en soms Olivia Rodrigo. 

Dat was het denk ik wel... maar zoals de titel zegt, willen jullie me een eerlijk cijfer geven? Als je vragen wilt stellen mag dat😁

Dankjewel voor het lezen! Hier heb je een koekje 🍪

Hoi @MJ_HeeHee 

Ik ben zelf een jongen, en val op meisjes dus weet niet of ik ook mijn mening mag geven😅

Maar ik denk dat veel meisjes je wel een goed cijfer kunnen geven, maar dat is moeilijk want ik ken je echt niet irl. Ik zou nu toch wel een 8 gokken of hoger.

Dankjewel voor het koekje 🍪 

Jij krijgt van mij een appelsap 🧃 

Liefs, ItzJustin


@ItzJustin dankjewelll en tuurlijk mag jij je mening ook geven.


Hey!  Je bent helemaal goed toch?  Ik ben trouwens ook een jongen dus ik hoop dat je nog meer reacties krijgt 😉 Tienen geven, zegt mijn mentor, kan eig niet omdat niemand perfect is, ik zeker niet 😉 maar we maken er gewoon een 9 van omdat je dat wel mag hebben en iedereen is goed zoals ie is!

Liefs Tover xxx


Hoi @MJ_HeeHee,

 

Ik ben een jongen van 14 jaar oud, redelijk kort bruin haar (is niet heel fluffy maar probeer het in ieder geval messy te maken)

 

ok, klinkt goed,  nice

 

 heb wel een gezond gewicht maar ben wel iets dikker dan de meeste jongens

 

niks mis mee, toch, dan is er meer van jou om van te houden en skinny is ook niet altijd  heel mooi

 

draag vooral lichtblauwe of zwarte baggy jeans, vooral witte shirts van de primark/h&m met verschillende dingen erop (favoriete is greenday merch van het album kerplunk)

 

ziet er leuk uit

 

 luister vooral naar Billie Eilish, Greenday en soms Olivia Rodrigo. 

ok en doe je dan ook wat Billy Eilish zegt ‘I could eat that girl for lunch' haha

Zelf val ik op jongens dus dat doe ik dan weer niet, maar je lijkt me aardig, gezellig en leuk

 

Dat was het denk ik wel... maar zoals de titel zegt, willen jullie me een eerlijk cijfer geven? Als je vragen wilt stellen mag dat😁

ik ben het eens met @Tover01  en geef je een 9 en ik wil wel een keertje trampoline springen (las ik in een ander topic) met jou en wandelen met jou en je hondje (echt cute die pf)

 

Dankjewel voor het lezen! Hier heb je een koekje 🍪

oh, lekker en mij stiekem proberen om te kopen met dat koekje 😅, je hebt wel humor en daar hou ik wel van, dus misschien ben ik niet jouw dreamboy en heb je liever een dreamgirl, er is niks mis met jou

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


Echt heel erg bedankt@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer! Ik eet geen meisjes als lunch, omdat ik met niemand heb... (en miss mijn sexuality niet weet) erg jammer dat je geen contactgegevens kan uitwisselen, want je lijkt me echt aardiggg. Die hond is niet van mij trwns, die is gwn de eerste foto van google als je 'hond' opzoekt BAHAHA 


Ik ben gay dus ik weet niet of je mijn mening wilt maar ik geef je 9 op 10 voor de kleren en 2 op 10 voor de muziek sorry


Reageer