Vraag

Gaatjes laten schieten heel zenuwachtig

  • 9 May 2019
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Badge +2
Heyy!
ik ga binnenkort een derde gaatje laten schieten en ik ben daar wss heel zenuwachtig voor als ik daar ben toen ik mijn tweede gaatje had laten schieten werd ik helemaal misselijk en viel ik bijna flauw had ik ook bij de negen jaars prik 😞 nu ben ik niet zo zenuwachtig maar ik denk als ik daar ben dat ik dat wel heel erg ben ik had gezien op YouTube van girlys blog dat het derde gaatje wel pijn deed daar ben ik nu dus bang voor heeft iemand tips

3 reacties

Hey!

Je bent bang en zenuwachtig om je derde gaatjes te laten schieten, maar hebt het dus wel eerder gedaan. Waar ben je het meest bang voor? De naald of de mogelijke pijn?

Als het de pijn is, zou je misschien naar positieve ervaringen kunnen zoeken. Of gewoon naar plaatjes kijken van resultaten en je daar op focussen.

Als het voornamelijk de naald is is het misschien een idee om in iemands hand te knijpen als het wordt gedaan en ook om niet te kijken naar wat er gebeurt, zodat het een verassing voor je is als je gaatjes geschoten worden. Ik denk dat de mensen waar je je gaatjes laat schieten wel vaker werken met mensen die bang zijn voor dit soort dingen en dus ook weten hoe ze er mee omgaan.

Ik hoop dat je hier iets aan had, in ieder geval sterkte en veel succes!

Groetjes,
Anoniempje
Hey,
als je bang bent voor de pijn, dan zou het moeilijk zijn maar zou je het gewoon moeten accepteren. Laat je ook niet teveel opfokken door YouTube video’s of vriendinnen die zeggen dat het super veel pijn doet. Je hebt het zelf al 2x meegemaakt dus je weet hoe het voelt, en maak het gevoel niet erger in je hoofd, Denk tijdens het laten schieten van het gaatje aan wat leuks, of ga gewoon met iemand praten terwijl mensen je gaatje schieten.
Hey,

Misschien is het goed om aan te geven dat je een beetje zenuwachtig bent. Dat maken ze echt wel vaker mee daar, dus dan kunnen ze je helpen om erdoorheen te komen.

Neem ook familie of vrienden mee als steun. Dat kan erg fijn zijn.

Onthoud ook dat je niet per se dat gaatje hoeft te laten schieten. Als je het te eng vindt, kun je het gewoon niet doen of uitstellen. Dat is helemaal niet stom ofzo.

Gr. Pin

Reageer