Skip to main content
Vraag

gaatjes laten schieten

• September 3, 2025
  • 7 reacties
  • 163 Bekeken

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4

Hallo allemaal, 

Ik twijfel om gaatjes te laten schieten. Het lijkt me heel pijnlijk namelijk hebben jullie gaatjes in je oren? Ik vind oorbellen zelf wel heel mooi maar ik ben heel zenuwachtig om gaatjes te laten schieten. Zou het wel leuk vinden dus ik twijfel nog heel erg. Hadden jullie daar nog lang last van?

Groetjes Katjatja

7 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 3, 2025

Ja ik heb oorbellen al vanaf me 7de  was wel even schrikken toen ze schieten maar dat voel je weinig van is zo gedaan en ben er nu super blij mee  

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 3, 2025

Ik heb ook al heel erg lang gaatjes. Ik kreeg ze vlak voordat ik 6 werd. Het zal even pijn doen, maar misschien kan je iemand vinden die 2 tegelijkertijd schiet. Dat had ik toen ook gedaan, want ik zou niet 2x die pijn kunnen hebben.

xx liefs Wolf 🐺

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 24, 2025

Hey hey

Ik heb sinds klein meisje ookal oorbellen

geloof me die pijn valt zo erg mee ik heb niet zo heel lang geleden m’n 2e gaatje laten schieten en ik was toen ook best zenuwachtig maar het viel echt zo erg mee

Na het schieten moet je ze wel elke ochtend en avond even goed verzorgen dan is er niks aan de hand 🩷 

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 24, 2025

zeeeeker doen!!

ik heb een paar piercings in m’n kraakbeen en een paar gaatjes in m’n oorlel. 

geloof mij, je oorlel voel je amper. wat wel echt heel belangrijk is, de verzorging. mijn eerste gaatje is echt 3x ontstoken geweest en ik moest hem de hele tijd opnieuw laten schieten. dus wat ik zou doen is het bij een professionele winkel laten schieten, en dan wel stainless steel oorbellen want miss kunnen je oren niet goed tegen al dat nep goud/zilver (tenminste, mijn oren kunnen daar niet goed tegen als het geen stainless steel is), en je moet gewoon elke avond een paar druppels doen van dat spul wat ze je aanraden (ik weet even niet meer hoe het heet). maar geen alcohol!!! dat moet je niet doen. zoutoplossing werkt ook altijd. 

xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 25, 2025

Hey! Ik kan beamen wat al gezegd is door de anderen, je voelt er niet veel van en naderhand moet je het goed onderhouden zeker in het begin. En er iets in doen anders zit het weer dicht :). Je wordt door een professional goed voorbereid en dan hoef je echt nergens bang voor te zijn! 

Liefs, Tover xxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 25, 2025

Heyy ​@Katjatja ,

Als toevoeging op de rest moet je de oorbellen die je krijgt bij het schieten er 6 weken in houden  , daarna kun je wisselen maar beter het eerste half jaar alleen knopjes😊  je krijgt ook nog wel uitleg dan :))

Liefs❤️

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 25, 2025

Hey, 

Ik geloof dat je het bijna niet voelt.

Mvg F.