Vraag

ga van dun naar dik

  • 25 February 2018
  • 7 reacties
  • 630 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben joris en ben 15 van me zelf heb ik het idee dat ik erg dun ben en dat vind ik super stom ik vind namelijk dikke mannen erg aantrekkelijk en wil zelf ook dik zijn is dit raar en weet iemand manieren om snel dik te worden

7 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Is dit raar? Nee.
Je valt dus op dikke mannen, ja dat kan. Nou is dik zijn zeker niet iets wat voor iedereen fijn is. Sommige dikke mensen hebben doordat ze zo dik zijn een ziekte gekregen als diabetes, etc.

Nou wil ik niet zeggen dat jij dat ook moet krijgen. Maar ik zou maar blij zijn met hoe je nu bent..

Wil je nu toch graag snel dik worden, dan kan je opzoek gaan naar speciaal eten in de Supermarkt. Hier zitten extreem veel koolhydraten en vetten in, waardoor je dus dik wordt. Of zoek gewoon dingen met veel koolhydraten, vetten en suikers. Dit zorgt ervoor dat je snel dik wordt.

Is dat slim? Dat mag je zelf bepalen. Ik zou het zelf niet willen, dik zijn, ik ben blij met me lichaam die ik nu heb.

Gr:Mr. S
mac donalds!

dat helpt maar blijf wel gezond
Hi Joriss,

iedereen heeft zijn eigen voorkeuren, dus wat dat betreft is er niks mis mee als je op dikkere jongen/mannen valt.

Ik zou wel uitkijken met dingen waar "te"voor staat, zoals te licht en te zwaar, want daar kun je lichamelijke problemen door krijgen.

Aankomen kun je door wat vaker calorierijke dingen te eten en af en toe een extra tussendoortje nemen. Je kunt hierdoor een hoger vetpercentage krijgen. Maar je kunt ook spieren trainen en dan kun je ook zwaarder/steviger worden.

Hoeveel weeg je nu en hoe lang ben je?

Groetjes,
M&M's
Ik ben 1 meter 85 en weeg 48 kilo
Eh....
Ik raad jou niet aan om dik te worden, omdat er veel gezondheidsrisico's aan kleven.
Je kunt natuurlijk aankomen, maar het lijkt mij verstandiger om dat niet slechts vetmassa te laten worden.
Ik raad jou aan om er met een diëtist erover te praten.
Hi Joriss,

Met 1 meter 85 en 48 kilo ben je idd lang en slank en zou je ook wel iets mogen aankomen.
Je bent waarschijnlijk de laatste tijd ook hard gegroeid in de lengte door de puberteit, waardoor je nog wat slanker lijkt dan je al was.

Sporten kan helpen je spiermassa te vergroten en als jij en je ouders niet precies weten van welk eten je gezond aan kunt komen en jullie al het één en ander geprobeerd hebben zonder succes, dan is wat @Menspersoon zegt wel handig, denk ik. Vraag het de huisarts en misschien verwijst die je wel door naar een diëtist.

Groetjes,
M&M’s
Reputatie 3
Badge +8
Hey Joris,

Je bent ook erg dun, want je hebt ZWAAR ondergewicht. Ik raad je aan om een bezoekje te brengen aan de huisarts, zodat hij je kan doorverwijzen naar een diëtist.

Reageer