Skip to main content

Heyyy

Ik ben zo’n persoon die echt houd van lichamelijk contact. Of het nou armen of benen zijn die elkaar raken of je hoofd op iemands schouder, ik vind het gewoon fijn. Maakt niet uit met wie. Hebben meer mensen dit? Of ben ik alleen

ik vind het ook erg fijn!

,maar het is altijd wel uitkijken of de ander het ook chill vind 

en je bent zeker niet aleen

ik denk persoonelijk dat jongens dit over het algemeen fijner vinden dan meiden (maar dat hoeft niet)

Dit heb ik ook!!

alleen heb ik niemand behalve mn ouders en broer om mee te knuffelen ofzo hahaha, mr je bent zeker niet de enige ik weet bijna wel zeker dat er nog meer mensen zijn die dit hebben!

Ben je zeker niet alleen in. Als vriendje en ik op bed liggen netflix te kijken pak ik altijd automatisch z’n hand of heb ik een hand op z’n been.

Hi, ik ook hoor! Zolang je het beiden fijn en comfortabel vind is het heel lief en vertrouwd. 

Doby xxx

Heb ik ook bij de meeste, niet bij iedereen. 

Liefs 

Anoniem789 

Hey! Met mijn vriendin zeker wel. Handje vasthouden of op de bank tegen elkaar aanzitten. Of als we hardlopen of fietsen en even uitrusten dan lekker met je benen /knieën op de ander de schoot bijv. En dan met de handen daar weer op. En ik heb een heel goede vriend met wie ik wel aanraak. Tijdens het fietsen hand op de onderarm of als een van ons een beetje moeilijk zit even door het haar met de vingers. Of arm om de schouder. Zulke dingen.  Het geeft een steuntje en een stukje liefde of vriendschap denk ik. 

Liefs, Tover xxx

@anoniema.u.b.123  door een traumatische ervaring accepteer ik dat niet van iedereen en van wie ik dat wel accepteer die ken ik ook heel goed 

Reageer