Vraag

FtM


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal, ik ben danique, en voel me meer een jongen, Mn ouders doen er moeilijk over, maar ze willen wel dat ik nu een mannelijke naam ga verzinnen voor mij, maar ik weet echt niks, hebben jullie misschien ideeën? Xoxo mee

11 reacties

Daniel mss , anders kan je altijd op https://www.babybytes.nl/namen/ kijken als je Daniel geen mooie naam vind.
hey

ik snap hoe lastig het is om een nieuwe naam voor je zelf te zoeken.
ik ben namelijk ook een nieuwe naam aan het zoeken voor mij. ik kom er echt niet uit haha. ik moet een franse naam kiezen want mijn familie is frans... maar elke naam die ik tegen kom die leuk is is niet frans 😥

als je nog geen leuke naam hebt gevonden waar bij je je prettig voelt hoef je ook nog geen keuze te maken.

waar doen je ouders moeilijk over?
dat je langzaam je zelf gaat worden off?

groetjes
bella
hey

ik snap hoe lastig het is om een nieuwe naam voor je zelf te zoeken.
ik ben namelijk ook een nieuwe naam aan het zoeken voor mij. ik kom er echt niet uit haha. ik moet een franse naam kiezen want mijn familie is frans... maar elke naam die ik tegen kom die leuk is is niet frans 😥


als je nog geen leuke naam hebt gevonden waar bij je je prettig voelt hoef je ook nog geen keuze te maken.

waar doen je ouders moeilijk over?
dat je langzaam je zelf gaat worden off?

groetjes
bella

dat ik graag binders wil en ze vinden het lastig om hun dochter “kwijt” te raken.
hey

ik denk dat je zelf een binder moet bestellen zonder je ouders.
ik heb het besteld voor dat ze wisten dat het die reden was.

ik snap hun gedachte denk ik wel...
dat hebben de mijne ook.

dat ze hun dochter verliezen... dat klopt niet helemaal omdat jij altijd al een jongen bent geweest maar niet in hun ogen...
de tip die ik atlijd krijg ga ik jou geven. gun je ouders de tijd. jij hebt dit allemaal verwerkt. en bent klaar om veder te gaan maar je ouders beginnen nu aan hun proces dus dat duurt wat tijd tot zij er ook klaar voor zijn.

ben je al begonnen met aan melden en zo voor je transitie?

groetjes
bella
hey

ik denk dat je zelf een binder moet bestellen zonder je ouders.
ik heb het besteld voor dat ze wisten dat het die reden was.

ik snap hun gedachte denk ik wel...
dat hebben de mijne ook.

dat ze hun dochter verliezen... dat klopt niet helemaal omdat jij altijd al een jongen bent geweest maar niet in hun ogen...
de tip die ik atlijd krijg ga ik jou geven. gun je ouders de tijd. jij hebt dit allemaal verwerkt. en bent klaar om veder te gaan maar je ouders beginnen nu aan hun proces dus dat duurt wat tijd tot zij er ook klaar voor zijn.

ben je al begonnen met aan melden en zo voor je transitie?

groetjes
bella

Nog niet, maar ik kan uit school sowieso nog wat kleding halen etc
hey

er is jammer genoeg maar 1 fysieke winkel in nl die binders en etc verkoopt...

je kan misschien het beste wel al met de huisarts praten want de wachtlijst van het zieken huis dieet 77 weken dus ik zou denken hoe sneller hoe beter...

heb jij contact met andere transgenders?
misschien is het fijn om met een lot genootje te kunnen praten...

groetjes
bella
hey

er is jammer genoeg maar 1 fysieke winkel in nl die binders en etc verkoopt...

je kan misschien het beste wel al met de huisarts praten want de wachtlijst van het zieken huis dieet 77 weken dus ik zou denken hoe sneller hoe beter...

heb jij contact met andere transgenders?
misschien is het fijn om met een lot genootje te kunnen praten...

groetjes
bella

Nee heb nog geen contact
hey

je kan via de site jong&out met jongeren in contact komen.

zo ben ik met 2 mensen in contact gekomen waar ik met al me vragen terecht kan. en als zij het niet weten vragen zij het aan hun contacten...
het helpt mij echt de moeilijkste momenten door.

groetjes
bella
hey

je kan via de site jong&out met jongeren in contact komen.

zo ben ik met 2 mensen in contact gekomen waar ik met al me vragen terecht kan. en als zij het niet weten vragen zij het aan hun contacten...
het helpt mij echt de moeilijkste momenten door.

groetjes
bella

Hey ik heb een fot van Mn identiteits kaart gestuurd via de mail naar hun, hoelang duurt t dan ongeveer?
hoi

dat kan denk ik tot morgen duren denk...
ik was binnen 15 minuten binnen dus geen idee hoe lang het duurt.

groetjes
bella
Ik denk dat het slim is om een nieuwe naam te bedenken die begint met dezelfde voorletter ivm post die je krijgt en andere dingen waarop mensen die letter kunnen zien en je misschien gaan vragen waar die letter voor staat. Mijn ideeën met de D:

David
Damien
Daniël
Danny
Daan (past ook bij je oude naam)
Dennis
Darius/Dario
Dylan
Daley
Devon
Dane

Reageer