Skip to main content
Vraag

foto’s van luiers

• January 13, 2026
  • 13 reacties
  • 642 Bekeken

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5

Ik zou graag willen weten welke luiers jullie hebben en dragen.

daarom zou ik graag eens dat jullie met een foto of meerdere foto’s reageren welke luiers jullie thuis hebben liggen 

13 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 13, 2026

Deze draag ik

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 14, 2026

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 14, 2026

Van links naar rechts 

Tena Slip Active Fit Ultima, Tena Slip Active Fit Maxi, Tena Pants Maxi en Tena Wet Wipes (doekjes Zwitsal zinkzalf en ook nog een paar DryNites bed mats

Seashell 😘 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 24, 2026

Nog een foto van luiers (of eigenlijk luierbroekjes) deze zijn niet van mij maar van oma

Waarschijnlijk niet genoeg bescherming voor mij maar gelukkig wel voor oma

Seashell 😘 

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 24, 2026

@Seashell 
Jij kan toch stiekem proberen ?

onnodige quote verwijderd 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 25, 2026

Nah..

Ik heb mijn eigen luiers. Die houden mij gewoon droog. Ik hoef niet de luiers van oma te proberen want ik weet eigenlijk zeker dat ik dan binnen no time dan ga lekken... en dat is geen pretje 

Seashell 😘 

onnodige quote verwijderd

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 8, 2026

Ik heb een leuke meid leren kennen en zij draagt ook nig luierbroekjes. Deze gebruikt zij: DryNites 13+

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 20, 2026

Forum|alt.badge.img+1
  • March 5, 2026

@Seashell hoe leer je mensen kennen die ook luiers dragen?

Ik zou echt graag in contact willen komen met iemand die ook luiers draagt. Ik heb gehoord dat rond de 4% van kinderen snachts incontinent is. Dus op mijn school zouden al een heleboel mensen moeten zijn. Maar ik zou niet weten hoe ik die moet vinden.

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 6, 2026

@Goedsnik  ik heb mijn vriendin leren kennen via Insta. Ik heb een tweede "geheime" acc die ik gebruik voor ABDL gerelateerde zaken het is een acc waar maar 1 AI plaatje op staat en ik reageerde wel eens op posts van mijn vriendin en zo raakten we aan de praat. We hadden een goede klik en durfden steeds meer over dingen te praten uiteindelijk ook onze (bijna) woonplaats en het bleek dat we best dichtbij elkaar woonden. We spraken af gewoon heel casual eetst alleen een middagje PoGo spelen en nog niks op ABDL-vlak. We spraken steeds vaker af en nu slapen we ook af en toe bij elkaar en we vinden het leuk om elkaar te zien in onze luiers en omdat zij ook into ABDL is kan ik ook bij haar gewoon mezelf zijn. Zij is wel meer DL maar heeft ook een lichte interesse in AB.

We hopen een keer een little playdate of sleepover te organiseren lijkt me echt super om een dagje little met haar te kunnen zijn

Seashell 😘 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 6, 2026

Ik heb gehoord dat rond de 4% van kinderen snachts incontinent is. 

Misschien bij jongere kinderen ...volgens mij is het bij tieners nog maar 1% maar zeker kans dat er meerdere bedplassers bij jouw op school zitten 

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+1
  • March 6, 2026

Ligt mischien aan mij maar hoe vind ik die dan op insta? Want ik heb echt geen idee hoe ik die kan vinden in ieder geval fijn dat je reageert.

Groet van anoniemste jongen

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 7, 2026

Ik wil niet off-topic gaan misschien moet je hier een nieuwe topic over starten ​@Goedsnik  als je mij taged in de nieuwe topic kan ik daar ij antwoorden 

Seashell 😘