Skip to main content
Vraag

first period stories?

• July 30, 2025
  • 5 reacties
  • 95 Bekeken

lovegood
Forum|alt.badge.img+4

Hoi forummensen 

Dit topic is vooral bedoelt voor de mensen die ongesteld worden of nog moeten worden maar iedereen is welkom

Heeft iemand nog first period stories?

Hier de mijne:

Ik was s'avonds thuis en moest naar de wc en ik zag dat ik ongesteld was geworden en ik ging naar mijn moeder en die hielp me.

Groetjes Lovegood 

5 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 2, 2025

Nou ik was kleren aan het passen en ik had een ander broek nodig dus ik pas die en ik doe mijn broek omlaag en me moeder ziet ineens een plek ik me onderbroek dus ze zei er weinig van en liet me een ander onderbroek aan doen met daarin maandverband en zei zachtjes in me oor dat ik ongesteld was geworden  ik was super blij dat me moeder er bij was 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

ik ging naar de wc en zag toen op eens een bruine vlek, dacht eerst dat het iets anders was. maar was opgedroogt bloed. ik was alleen thuis. dus ik had toen mijn moeder gebelt

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 28, 2025

Mijn eerste keer was dus met 2e kerstdag, terwijl we aan het diner zaten moest ik dus naar de wc, daar kwam ik er achter. Ik haalde mijn moeder die zat tussen alle mensen in, was zoo gênant. Toen vertelde ik haar het en ze zij van gefeliciteerd! Ik vond het echt verschrikkelijk toen, om de 10 minuten kijken of ik niet was doorgelekt haha.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 30, 2025

Oké, mijn eerste keer was. In januari ik ging nog 1 laatste keer naar de wc voor dat we naar de kermis zouden gaan en toch zag ik allemaal bloed in m’n onderbroek ik durfde het niet te vertellen dus ik heel veel wc papier doen na de kermis gingen we naar een familie verjaardagsfeest dus ik heel fel opletten dat ik niet zou doorlekken. Daarna moesten ik en m’n zusje naar m’n vader gaan voor een week ofzo en die hele week heb ik volgehouden met wc papier. 4  maanden later ofzo werd ik weer ongesteld dat was bij m’n moeder op een ochtend net voor school ik ging naar de wc en dat was er weer gelukkig was die keer m’n moeder dichtbij.

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • December 5, 2025

Mijn alle eerste keer dat ik ongesteld werd was ik 11, ik zat toch gewoon op de bank, en opeens moest ik naar de wc, en toen ik mij vagina ging afvegen zat er bloed op de wc papier, heel even dacht ik datik mij vagina te hard had afgeveegd, dus ik deed het toen iets minder hard maar het bloeden nog steeds, dus ik ging naar mij moeder, eigenlijk ging ik eerst naar mij vader, mij ouders zijn iet gescheiden, dus ik vertelde het tegen mij vader