Extreem moe

  • 8 April 2019
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo mensjes,

Ik ben 15 jaar en ben sinds vorig jaar al wel wat moeiër dan eerst. Het is even heel goed gegaan in dat jaar maar sinds 1,5 maand geleden weer heel erg terug gekomen. Ben zelfs een beetje bang met wat het kan zijn. Het lijkt erop dat ik gewoon te weinig slaap pak terwijl k zo'n 8-9 uur slaap per nacht. Heb veel hoofdpijn ook wel, alsof ik dus dergelijk heel weinig slaap pak.
Weet iemand wat het kan zijn? Heb wel bepaald van het weekend om eens gezonder te gaan eten Qua chips en frikandel broodjes enzovoort.

3 reacties

Hoi

Je voelt je erg vermoeid, hoewel je voldoende lijkt te slapen. Op je voeding letten is inderdaad een goede stap, die sowieso een positieve impact zal hebben. Verder kan het lastig zijn om de oorzaak van vermoeidheid op te sporen. Het lijkt me hierom verstandig om hiermee naar de huisarts te gaan. Wie weet ben je geholpen met een middeltje, of heeft de huisarts nuttig advies voor je.

Groetjes
Kenshin
Hoi

Je voelt je erg vermoeid, hoewel je voldoende lijkt te slapen. Op je voeding letten is inderdaad een goede stap, die sowieso een positieve impact zal hebben. Verder kan het lastig zijn om de oorzaak van vermoeidheid op te sporen. Het lijkt me hierom verstandig om hiermee naar de huisarts te gaan. Wie weet ben je geholpen met een middeltje, of heeft de huisarts nuttig advies voor je.

Groetjes
Kenshin

Ben er nu pas weer terug. ben er wel achter gekomen dat het ligt aan mastrubatie in de ochtend. Doe k dat niet in de ochten? ben k hele dag fit.
Wel bedankt
Goed dat je een vermoeden hebt, waar je vermoeidheid aan zou kunnen liggen. Ik hoop dat een aangepaste ochtendroutine je meer energie zal bieden 🙂

Gr. Kenshin

Reageer