Even stand van zaken :)



Toon eerste bericht

163 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Haha @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  dat mag hoor! Van mij krijg je de eer van het bedenken 😉 En @NoahLovesYou  ik heb het liefst paprika chips met dipsaus !  Jullie zouden zeker welkom zijn 😘

Ik denk dat ik wel iets met zeilen  ga doen dus jullie idee komt voor het grootste deel wel tot werkelijkheid!  Als het zover is laat ik het weten! 😘Jullie zijn schatten.

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb thuis nog wel een zak liggen. Tot straks.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Tartan14 ,

 

oh @NoahLovesYou  is al onderweg naar jou 😂 en hij heeft chips bij zich….

Lekker bezig @NoahLovesYou  😃

Ik vind jou super grappig 🙃

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi ! Ahw wat lief! Jullie zouden hartelijk verwelkomd worden hoor! Urenlange knuffel 😉♥️

Heb ik weer. Een doodgewone maandagmorgen, 2 wekkers waarvan 1 aan de andere kant van de kamer en ik wordt veel te laat wakker 🤭🤭🤔 2 gemiste Whatsapp oproepen van mijn lief die me zou laten mee kijken bij een les dus ik heb vanmiddag wat uit te leggen 😧🫢😥 maar echt ik heb geslapen als een beer in de winterslaap 😉 ouders lachten om mijn gezicht toen ik ze me zagen.  Ze waren beide hard aan het werk en net even aan hun koffie pauze toen ik beneden kwam. Ja mam er zal wat voor me opzitten vanmiddag ik weet het xP. Make my day! 😜 Ik hoor vanmiddag wel wat mn meisje zegt. Lekker wat boterhammen naar binnen en asap proberen wat ik te halen haha. Nu nog even bedenken met welke (zo lief en onschuldig mogelijke) kikker oogjes ik bij haar onder een 'straf' uit ga komen 🥹 zoiets? Of 🥺 of 😪 haha.  Trouwens wat me ook weer ontzettend opvrolijkte was de topic van @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ! Geweldig! Maar het gaat eig best goed hoor! Routines volhouden en mijn school bij trekken en dan afwachten wat er vanmiddag gebeurt maar ze zal hopelijk niet al te boos zijn 🥰 ik stuur haar iig wat lieve berichtjes hihi. Bedankt jullie weer voor jullie steun! Echt geweldig! ♥️

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +17

@Tartan14 Een keer verslapen kan gebeuren. Je zult de rust wel nodig hebben gehad dan. (Ik heb een vrije dag vandaag en ben ook pas 30 minuten wakker🙈 Vriendje zat ook al te appen wanneer ik een keer mn bed uit kom😂).  Hoop dat je vriendin niet te streng voor je is vandaag, haha. Gwn lief aankijken en wat lieve dingen zeggen en dan komt het vast goed 😅

Echt zo fijn dat het goed met je gaat. Het is je gegund. ❤️

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Verslapen? haha aahw  dat kan gebeuren toch?  Zeg maar tegen je vriendin dat het de eerste keer is en dat je dan op school ook alleen een waarschuwing zou krijgen (is bij ons iig zo) XD. Of is het vaker gebeurt? ;) Ja dat ze klaar zat om je de les te streamen is dan wel weer lief van  haar, oei, dat zul je wel even moeten uitpraten met je kikkeroogjes haha! 😂 Kijk zo lief en onschuldig mogelijk! Of juist heel schuldig zovan 😔 dat helpt vast wel ! 😉 Ik vind net als @tim16  het echt fijn om te lezen dat je zo opknapt en alles weer wat ‘normaler’wordt!  Gelukkig !

@Tartan14  zei: Sorry@Tover01  ik vergat je te antwoorden. Natuurlijk mag je dat vragen!
haha oké hoor, geen sorry nodig!

@Tartan14  zei:  De medicatie blijft ik nog zeker een jaar gebruiken en misschien wel tot mijn hersenen volgroeid zijn . De oefeningen blijft ik ook doen, maar wel afbouwen. Dus eerst wekelijks wat minder per dag en daarna maandelijks. Of ik ze helemaal kan stoppen ooit weet ik nog niet zeker. Maar dat vind ik niet erg. Als ik samen met de medicatie de rest van mijn leven laten we zeggen 3 uur per week oefeningen moet doen (dus therapie) zou ik dat prima vinden. Zeker als ik dan voor de rest gewoon stabiel en emotioneel in balans blijf. Zeg maar de jongen kan zijn die ik wil zijn ☺️ Ik ga er voor! 

Heel interessant om te weten!  En wat moet dat moet maar toch? Echt ik vind je een held, dat je er zo instaat en er zo over praat en dit doet! Serieus knap, ook wat je allemaal hebt gedaan en al dat strenge en vroeg naar bed en straf en belonen en alles.  Ik gun het je echt ontzettend dat je weer vrijer kunt leven en zoals je zo mooi zegt de jongen zijn die je wil zijn!!   😘 wat lief !

Liefs Tover xxx

P.s. ik hoop ook dat je geen straf krijgt 😉wees maar heeeeeel lief tegen haar!! 💕

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoI @tim16  zo is het!  En dat was ook best een keer lekker ;) even uitslapen!  Haha nee @Tover01  ik kreeg geen straf, dat kwam wel goed. Ze kwam bij mij, een beetje boos, maar vooral blij dat ik zo goed te pas ben. En toen ik zei dat ik me had “verslapen omdat ik van haar droomde en niet wakker wou worden”  (😁) kreeg ik een welgemeend “slijmbal” terug en na wat geknuffel en licht gegil omdat ik haar in de nek zoende was alles weer helemaal oké haha 😍 ja ja ik weet intussen hoe het werkt! 😻 haha.  Maar goed, ik wil er  natuurlijk geen dagelijkse blog van maken ;) maar dit voorval was wel even leuk. Verder merk ik dat ik steeds beter op sta, althans zin heb in de dag. Wel vet druk om alles bij te houden qua school enzo. Ik verlang naar de vakantie! Lekker luieren, beetje helpen op de boerdeij en dan een paar weekjes weg met ouders en hun vrienden (en dus ook mijn vriendin want dat is dan weer de dochter van die vrienden, hoe handig is dat! ) 😍😇 soms zit het ook wel lekker mee! Vanmiddag mezelf wel nog even laten ‘afbeulen’ door mijn karate lerares, lekker sporten. ;)

 En natuurlijk vind ik jullie onverminderd geweldige lieverds!! 💖

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Tartan14 ,

Haha ik moest wel even lachen om je bericht 😊😅

Een keertje uitslapen is niet erg hoor🙂 Heb je wel verdiend 😉

Groetjes,

Een persoon die jullie ook allemaal onverminderd geweldige lieverds vind!😉😊

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Tartan14  hahaha dat zie ik helemaal voor me!! XD. Slim hoor! Ze was meteen weer gesmolten voor je charmes! 😂 Het klinkt allemaal heel gezellig en lief met jullie !!  Succes met het afbeulen haha. Fijn dat je je weer zo voelt!!

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi! Bedankt voor jullie reacties ! haha ja ze kon niet boos zijn, het was zeker gezellig 😊 en ik voel mij (mede dankzij jullie) elke dag weer een stukje sterker!! 😘

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +9

Haha wat lief dit! Een keertje uitslapen verdien je ook wel een keer en gelukkig begreep je lieve vriendin dat ook wel! En wat fijn dat het slapen en opstaan ook steeds beter gaat en dat je weer zin hebt in nieuwe dag 's ochtends! Goed bezig lieve Tartan ga zo door!❤️

Liefs van mij <3

Reputatie 7
Badge +19

Dankjewel lief van je @ItsJustMe ! Ik wens je hetzelfde hoor! 😘

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +14

❤️❤️❤️

Reputatie 7
Badge +9

Hey lieve @Tartan14!

Ik wou even zeggen dat ik het echt super fijn vind dat je weer wat actiever bent op het forum en ik ben zo blij dat het echt beter met je gaat!! Hoe gaat het nu eigenlijk met je? Je bent echt goed bezig!❤️😊

Ik moest vanmiddag even aan je denken en heb dit voor je gemaakt. Heb natuurlijk geen idee of dit een goed beeld is van jullie, maar het moet Tartan voorstellen met zijn vriendin op de boerderij! Allebei in een scoutingunfirom (ik weet nu ik dit typ eigenlijk niet eens zeker of je vriendin wel op scouting zit😅) bij een kampvuurtje! Dat wou ik hier even delen want vind het gewoon zo lief en schattig dat jullie zo lief voor elkaar zijn en dat je vriendin zo lief voor je is en dat ze zo goed voor jou zorgt!🥰

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +17

@ItsJustMe Zo cute. precies hoe ik me @Tartan14 voorstel, haha.

Ik vind het ook leuk dat je weer actief bent hier. Grote virtual hug van mij.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi!  Ahw wat super lief van je @ItsJustMe  wat ben je toch ook een schat! Het lijkt ook nog zelfs! Inclusief de korte broeken 😉👍 Jazeker zit zij ook bij scouting en ik zit heel graag met haar bij een vuurtje haha. Wat lief bedacht ❤️ Dankjewel hoor, echt cute!! 😘😘 Waardeer ik echt! 

Groetjes liefs Tartan ❤️

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi, het gaat nog steeds vooruit!  Mijn ouders doen eig weer zoals het was voordat dit gedoe begon, en dat is heel fijn!  We hebben het er nog eens over gehad en voor hun was het ook moeilijk om streng te zijn en mij weer als een 11 jarige te behandelen zeiden ze. Snap ik heel goed, dat had ik de hele tijd wel in de gaten. Ik kreeg nog een lief compliment van ze dat ik me nooit had verzet of heb geprobeerd om op hun gevoel te spelen want zeker mijn vader zou het dan nooit hebben volgehouden om mij streng te behandelen :) Gelukkig is dat stukje voorbij. Ik merk wel dat ik vroeger ga slapen dan daarvoor, ik vind het om 22:30 eig wel best en slaap dan door tot 7. Ik mag alleen nog niet vroeger op en helpen met het melken , behalve op zaterdag en zondag. Haha het is wel de omgekeerde wereld: niet te vroeg mogen opstaan! Verder hoeft mijn meisje ook niet meer zo streng te zijn want ik heb het hele schema klaar en wat ik echt moet doen, doe ik. Voor haar was het ook moeilijk genoeg om mij aan te sturen en soms zelfs te corrigeren, dus ik ga haar echt nog bedanken met dat leuke idee van jullie !  Ik mag inmiddels ook weer alleen zeilen ! Je weet niet half wat een geweldige blij maker dat voor mij is. Kennen jullie huilen van geluk? Dat had ik dus toen ik weer toestemming kreeg .  Ach wat moeten de anderen het ook best moeilijk hebben gehad om al die aandacht aan mij te besteden, mij te sturen, helpen, bemoedigen, straffen, opbeuren, lessen streamen, huiswerk helpen maken, verzorgen toen ik op mn zwaktst was.  Dat ze dat allemaal voor mij hebben gedaan emotioneert mij nog steeds. Ik ga zeker weten iets organiseren voor iedereen die er voor  me was. En ohja, deze week komt mijn klas. Wordt leuk!  En jullie bedank ik ook heel erg!  Hoe jullie in dit alles hebben meegeleefd en lieve boodschapjes en tekeningen stuurden! 😘 Schatten zijn jullie !! 💝

Groetjes liefs een dankbare Tartan X

Reputatie 7
Badge +9

Ahw, wat fijn @Tartan14 , ik vind je echt een lieve jongen hoor! 

Reputatie 7
Badge +2

Heyy lieve @Tartan14 ,

Wat fijn om te horen dat het steeds meer vooruit gaat!💪❤

 

Groetjess en liefs van mij :) 😘

Reputatie 7
Badge +9

Super fijn om te lezen lieve @Tartan14!! En wat fijn dat je ook weer zelf mag zeilen dat lijkt me echt zo fijn voor je!! Snap echt heel goed dat dat je emotioneerde en dat je moest huilen van geluk! Wat ben je ook een lieve jongen!🥰

Veel plezier alvast met je klas gaat vast super gezellig worden!!❤️

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @Tartan14 !! Weer een goed bericht! Fijn hoor, ik ben echt blij voor jou! Ik kan me heel goed voorstellen dat je blij bent dat dit steeds meer voorbij is en dat je niet meer met die schema's en strenge regels en soms straf zit. Ik zei het al eens maar ik vind dat echt zo knap dat je dat kon! Ik zou het echt niet zo kunnen als jij.  En wat lief dat je zo moest huilen van geluk! Dat je weer mag zeilen! Ontzettend vet voor je en geniet er van! Je hebt het dik en dik verdient!!! ♥️♥️

Liefs Tover xxx

Reputatie 5
Badge +2

Dat is fijn om te horen @Tartan14 

Reputatie 7
Badge +14

Fijn @Tartan14!

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +9

Hai lieve @Tartan14 ,

Ik zag in een vragenlijst dat je je vriendin gaat bedanken voor dat ze je zo goed hielp. Ik wou daar niet off topic gaan dus vraag het maar even hier😊 Wat ga je doen? Ik ben benieuwd! En laat ff weten hoe t ging!

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi lieverds!

Het is zover, ik ga mijn lieve meisje vandaag bedanken voor haar eindeloze steun en liefde. Klinkt zwaar maar zo was het. Ik voel me echt dankbaar en nederig naar haar toe en ik ga haar in het zonnetje zetten xD. Ik heb broodjes en drinken en een JBL in mn bootje gedaan en ga lekker zeilen met haar.  Doe aan wat zij het mooiste bij me vind. Mn nieuwste zeilvest, shirt en korte kilt met de echte schotse kniekousen en ik ga haar een brief voorlezen zoals @Tover01  dat ook heeft gedaan. Op mijn knieën en daarna geef ik haar een paar oorsieraadjes met een diertje wat ze zo leuk vind. En ja, ook een vuurtje op een plek waar dat mag! Dat hebben 2 vrienden al geregeld. Het is half niet genoeg maar toch. Het zal wel even huilen worden (in elk geval van mijn kant haha) maar ik wil haar laten weten wat ze betekent. En  ik bedenk ook nog wel iets virtueels voor jullie ! 💝echt waar jullie hebben ook veel voor me betekent, lieve schatten! Ook de Moderatoren!

Heel veel liefs !! Groetjes Tartan 😘

Reageer