Skip to main content
Vraag

Eten is een probleem

• March 17, 2026
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Heeey, ik weet niet zo goed hoe ik dit moet beginnen maar ik heb sterk het gevoel dat ik mijn gevoel even kwijt moet en iemand nodig heb om mee te praten. Ik heb sins oktober 2025 een probleem met eten. Ik merk doordat ik veel stress ervaar ( veel verhuisd in de afgelopen tijd en erge ruzies met me moeder) dat ik geen zin heb in eten. Mijn maag blokkeert als het ware en ik heb echt geen zin in eten. En nu wordt het steeds erger ik begin te erg te letten op me eten, ontbijt eet ik zo min mogelijk en dan vast ik tot het avondeten waar ik zo min mogelijk probeer op te scheppen. Wanneer ik meer heb gegeten wat eigenlijk moet voel ik me schuldig tot nu toe heb ik nog niks uitgekotst of iets in die richting. Zoals ik al zei ben ik de afgelopen tijd 4 keer verhuisd. Me vader is nu niet meer samen met zijn vriendin waardoor we moesten verhuizen en me moeder is ook verhuisd. Dit bracht allemaal zoveel stress op waardoor mijn eetprobleem heftiger is geworden. Ik zou graag advies willen of iemand die gewoon gezellig wilt praten zonder dat die gene oordeelt over mij. Mijn vrienden beginnen ook wat door te hebben maar ik wil niet dat ze om mij stress hebben. 

1 reactie

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 17, 2026

@anouk_c09 

Ik vind het wel heftig hoor zo vaak verhuizen ik hoop dat het binnenkort beter met je gaat. 

Ik weet dat je hier niet misschien niet veel aan hebt maar ik weet ook niet wat ik moet zeggen ik wens je gewoon veel succes.