eikel zichtbaar wanneer stijve

  • 16 October 2019
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een jongen van 13 jaar maar als ik een stijve heb kan ik mijn eikel niet zien als ik mn voorhuid niet naar achter doe. Is dit normaal of heeft niemand anders dit?


2 reacties

Hoi!

Dit verschilt per persoon, sommigen hebben een langere voorhuid dan anderen, helemaal niks mis mee. Sterker nog, een langere voorhuid kan nog meer seksuele prikkels 'triggeren' dan een kortere voorhuid. Niks om je zorgen over te maken!

Groetjes!

Badge +1

Hallo ik ben een jongen van 13 jaar maar als ik een stijve heb kan ik mijn eikel niet zien als ik mn voorhuid niet naar achter doe. Is dit normaal of heeft niemand anders dit?

Waarschijnlijk heb je dan een kleine vernauwing bij je voorhuid. Als je een stijve hebt en je probeert je voorhuid over je eikel te trekken, ziet het dan er een beetje als een tuutje uit?

Hier is niets mis mee. Wel kan je proberen als je je voorhuid, als je piemel slap is, wel over je eikel heen krijgt kan je het beste voor je stijve je eikel bloot leggen en er veel vaseline op smeren. Probeer dan je piemel stijf te krijgen en probeer dan steeds om je voorhuid er overheen te krijgen!

 

Groetjes 😊

Reageer