Skip to main content
Vraag

Eikel voelt droog en doet pijn als ik hem aanraak

• July 31, 2026
  • 2 reacties
  • 12 Bekeken

Dus als ik mjin voorhuid naar achter doe en mijn eikel aanraak dan voelt hij droog aan en is pijnlijk ook is hij niet glad zoals gewoon huid op je arm is dit slecht en wat moet ik nu doen?? Ik ben 13 btw bijna 14

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 31, 2026

heb je dit al lang of niet. is je eikel ook rood ofzo is je eikel van kleur verandert. als je een beetje spuug gebruikt dan glijd het velletje makkelijker. en als je je eikel nat hebt gemaakt, en ik weet niet of je het doet, en je speelt met je piemel doet het dan ook pijn. heb je al voorvocht of zo iets want dan glijd het ook makkelijker als je je piemel al aftrekt. heb je wel eens vergeleken met een piemel van iemand anders of erover gepraat. ik heb er geen last van behalve dan dat mijn eikel ook droog is.

• Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 31, 2026

@DJEE Ik denk dat ik dit al iets van een paar maanden heb, hij verandert niet echt van kleur dus hij word niet rood. Als ik aftrek dan raak ik de eikel niet direct aan en raak mijn voorhuid er dan op, dan doet hij niet pijn. Nee ik denk niet dat ik voorvocht heb maar wel al veel sperma. Maar hoort hij dan pijn te doen als je hem gewoon aanraakt??