Skip to main content
Vraag

eikel schoonmaken

• July 3, 2025
  • 19 reacties
  • 651 Bekeken

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4

moet je je eikel wassen met douchgel of alleen met water?

19 reacties

Forum|alt.badge.img

alleen water

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 11, 2025

ok thx! โ€‹@Anoniemeswiftieย 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 11, 2025

Lauw warm water is genoeg. Zoals trouwens je sowieso niet veel zeep etc moet gebruiken,ook op de rest van je lichaam. Wel iets maar niet veel.ย  Groetjes Tartan Xย 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 11, 2025

Warm water is genoeg, als je t maar regelmatig doet.

• July 11, 2025

โ€‹@nissangtrjeย alleen water

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 11, 2025

ja doe het elke dag tijdens het douchen, gewoon de voorhuid helemaal naar achter ook ook goed achter de rand van de eikel schoonspoelen

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • July 12, 2025

kan ook wel met zeep als je naย die tijd maar goed afspoeltย 

• July 13, 2025

โ€‹@nissangtrjeย  maak je nu elke dag het bij je eikel schoon?

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 7, 2026

zeker (srry voor ergย late reactie)

Forum|alt.badge.img+1

Bro moet dat dan ik doe het nooit en ik heb er geen last van en het stinkt ook niet maar me voorhuid kan ook niet helemaal over men eikel heen

Ik bedoel dan juist er helemaal naar benedenย 

• January 8, 2026

zeker (srry voor ergย late reactie)

๐Ÿ‘

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 9, 2026

Ik zou zeggen gewoon met warm water. Ik doe het soms ook met zeep, maar ik weet niet of het verschil maakt maar ik ben besneden dus er komt altijd wel wat zeep op mijn eikel.

Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • January 11, 2026

Ik ben een meisje, maar heb vaak genoeg meegekeken. Mijn vader zegt dat je de voorhuid omhoog moet doen en dan met zeep daar schoonmaken, elke dag onder douche. Want als je dat niet doet, dan krijg je ontsteking en moet je naar de dokter en wordt je voorhuid weggehaald. Dat is gebeurt bij mijn vader. Ik heb een broertje, dat zegt hij dus zeg maar tegen mijn broertje.

Preitje
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 12, 2026

Alleen water, met douchegel kan het gaan ontsteken en ddat wil je echt niet๐Ÿ˜ต

Preitje
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 12, 2026

โ€‹@Hallootjesikbenanoniem, Maak je geen zorgen over dat je je voorhuis niet helemaal over de eikel kan trekken, Dat is heel normaal, als je dat op je 20e nog niet kan moet je even naar de huisarts, maar verder is het heel normaal dat dat je niet lukt.

liefs preitje

Forum|alt.badge.img+1

โ€‹@Preitjeย 

Thanks ๐Ÿ‘๐Ÿป

• January 13, 2026

Ik ben een meisje, maar heb vaak genoeg meegekeken. Mijn vader zegt dat je de voorhuid omhoog moet doen en dan met zeep daar schoonmaken, elke dag onder douche. Want als je dat niet doet, dan krijg je ontsteking en moet je naar de dokter en wordt je voorhuid weggehaald. Dat is gebeurt bij mijn vader. Ik heb een broertje, dat zegt hij dus zeg maar tegen mijn broertje.

โ€‹@Zeepsopjeย  dat wat je vader zegt klopt dus niet je moet het nooit met zeep schoonmaken. De eikel heeft zelf een soort beschermlaagje en als je zeep gaat gebruiken kan dat kapot gaat dus alleen met water

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 13, 2026

Hey, alleen met lauwwarm water. Like douchen . Goed afspoelen en het is weer prima.ย 

Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 28, 2026

ik was altijd gewoon mee met douchegel. anders gaat hij zo stinken, alleen water krijg je m niet schoon. wel goed afspoelenย