Skip to main content
hey,

Okee dus ik ben net begonnen met nieuwe stage. bij een omroep en voor social media is een apart persoon (A) en die vroeg aan mij of we een keer savonds ergens konden afspreken en wat nieuws bespreken over social media.

dus A heeft me opgehaald met zijn auto en ik dacht dat we ergens in een cafe of vergaderruimte gingen overleggen. maar A bleef rondrijden en toen hebben we het overlegt over social media.

uiteindelijk zijn we in gesprek geraakt en het ging steeds meer over prive zaken, maar dan wel seksueel getint. uit eindelijk vroeg hij hoe ik iets zou aanpakken als ik iets verder wou met een jongen en of hij het niet erg vind als het een oudere jongen was.

en ik zei dat ik een jongen heb die en ouder en langer was als ik. maar ik denk dat A het heeft opgevat dat twee keer mijn leeftijd ook goed is. en zo gingen we hele tijd door. Ik vond het een beetje raar en uiteindelijk vroeg A: "en als ik je nu vraag om iets te doen zal je het dan bij mij doen". Ik antwoordde na een tijdje denken: "nee ik zal het niet met je doen (qua zoenen enzo), misschien met drank". en toen praatte we een tijdje verder over. en uiteindelijk legde hij zijn hand op mijn been en begon cirkels te tekenen en uiteindelijk steeds dichterbij mijn vagina.

ik had een lange broek aan en hij is nooit erin geweest.

en hij bleef over me been en dichterbij zo te aaien of zoiets. En ik was een beetje verrast.

dit is rond 22.00 uur en ik had al zo'n 8 uur lange stage dag erop zitten dus was behoorlijk moe.

ik zei geen nee of iets in die richting.

toen uiteindelijk stopte hij op een parkeerplek vlak bij mijn huis en toe zoende hij me met tong. ik realiseer altijd alles later wat er precies is gebeurt, dus liet het gebeuren.

A zei: "denk daar maar eens over na". en dat het ons geheimpje is.

ik liep beduusd naar huis en later in bed voelde ik me vies en sletterig.

ik heb het dus aan een vriend verteld en die denkt dat het een aanranding is, maar ik twijfel of het niet gewoon mijn eigen schuld is omdat ik mee ben gegaan met het gesprek en dat ik zei dat ik er luchtig over nadenk of ik iemand ouder dan ik of leeftijdsgenoot kus of wat dan ook.

A zelf is getrouwd, maar heeft open relatie omdat hij en zijn vrouw niet veel seks hebben dus doet hij het met anderen.

dus mijn vraag na dit lange verhaal is: is dit aanranding of eigen schuld?
Heyo,



Je eigen schuld is het sws niet. Dat moet je goed begrijpen. Dat je met een collega praat over privé dingen en seksueel getinte kan en is niet meteen slecht.



Maar uiteindelijk vraagt A aan jou of jij het met hem zou willen, waarop je vertelde dat je dat niet wou. Misschien met veel drank, logisch wat dan herinner je het niet of je bent dronken genoeg dat het je niks uit maakt.



Toch ging A verder met dit. Door jouw aan te raken en uiteindelijk te zoenen. Daar ging A de mis in. Dit kan je zien als aanranding inderdaad. A zou moeten weten dat Nee ook echt Nee is. En toch gaat hij verder. Dat jij erg moe was en niet heel goed besefte wat er gebeurde is absoluut geen rede om dan maar verder te gaan.



Ik zou dit dan ook meteen aankaartte bij hem of als je dat niet durft bij de leidinggevende. Want wie weet wat hij de volgende keer gaat doen? Zo'n iemand gaat waarschijnlijk steeds verder.



En al laatst zal ik zeggen praat er over met je vriend. Je zou hem kunnen vragen of hij mee wilt naar het gesprek als extra steun.



See ya!

Spookyzx.

Reageer