Skip to main content

Hee, ik ben 13 jaar en nog niet ongesteld, maar vanmorgen zag ik ineens bruin spul in mijn onderbroek dat zeker geen poep was. Ook heb ik al best lang van die slijmerige witte zooi in me onderbroek. Daarnet ging ik naar het toilet, en toen ik vanmorgen dat bruine spul had heb ik een papiertje in mijn (nieuwe schone) onderbroek gedaan, op dat papiertje zat het nu weer en toen ik opstond van de wc vielen er lichtrode/bruine druppels in de wc. Betekent dit dat ik ongesteld ben??? Want ik heb niet echt ergens last van alleen een heel klein beetje buikpijn maar ik denk dat dat komt  van de stress die ik hiervan krijg. Kan iemand me aub helpen! Moet ik het mijn moeder vertellen of eerst zeker zijn dat het echt ongesteldheid is?? 
Hoop dat jullie iets weten en me kunnen helpen! 
x

Hallo anoniemehollander :)

Het kan zijn dat je ongesteld bent want dat bruine spul kan opgedroogd bloed zijn.

-TheMightySlayer

Ik ben net voor het eerst ongesteld geweest en ik had ook nergens last van! Maar je bent idd ongesteld wrs want aan het begin van je period is je bloed soms bruin ik had het ook dus ik zal het even zeggen tegen je moeder (is heel awkward maar dan geeft ze je wat spullen wrs zodat je niet met wc papier in je broek hoeft te lopen 🙂 en succes

Hoi

Ik denk dat je ongesteld bent ja. Het is helemaal niet erg dat je niks voelt want veel mensen hebben dat. Als ik ongesteld ben voel ik er ook (bijna) niks van. Tip: download de app flo dat is een handige app voor meiden die ongesteld zijn.  En oh ja dat witte slijmerige spul komt uit je vagina als je geil word/bent. 

Hopelijk heb ik je wat kunnen helpen

Xx

Reageer