Skip to main content

Hoe ging het bij jullie eerste bh? Kwam jullie moeder er gewoon mee met: ‘hier heb je een bh, doe er mee wat je wilt’ 

 

Hoe ging het bij jullie?

heey ik hebop jou andere topic hetzelfde gestuurd maar voorhet geval je dat niet zag heb je hier nogmaals mij bericht😉ik ben een meisje 13 jaar en draag sins vorig jaar een bh een kleine van kub 30 A. bij mij ging het zo: mij mama vroeg me van zouden we nie eens kijken voor een eerste BH tje of denk jij dat dat niet nodig is. ik antwoorde een beetje beschaamd zo van” ja uu nee uu kweet het niet ik denk het” het kam er op neer dat ik twijfelde maar eig wou ik al lang eens kijken voor een bh maar durfde het niet vragen. eind die week gingen ik en mijn mama winkelen in en zij ze we kunnen binst eens kijken in de Hema voor een bh tje. we deden dat en dat was eig helemaal niet raar of junant en sins ik mijn regels heb en dat ook direct heb durven vertellen heb ik de angst om di soort dingen zoals regels scheren en bh s te zeggen tegen mijn moeder overwonnen. een tijdje geleden bv vroeg ik haar hoe je best je oksels scheert en ik verschoot van mezelf dat ik dat gwn durfde vragen. de vraag waar ik wel nog een beetje mee zit omdat ik het niet durf vragen is of ik mijn schaamhaar daar beneden mag scheren en hoe ik dat moet doen maar dat is niet zo dringend. dus meid vraag het gewoon denk er aan je moeder was ooit ook 11 en had dat probleem waarschijnlijk ook. en met een vraag doe je niets verkeert he veel sterkte en veel succes!!!😘


Hai.

Ik ben eerst begonnen mat van die stoffen eigelijk soortvan (crop) topjes. Die je dan voor je hemd verving. Daarna ben ik overgestapt naar kleine bh die echt voor kinderen zijn gemaakt die je kunt vinden bij de hema/zeeman na die ben ik eigelijk naar de damesafdeling gegaan bij dit soort winkels en gewoon groteren maten en net toen ik 12 werd heb ik mijn eerste paar bh gehaald met een patroontje enzo van de hunkemuller en intimissimi en heb ik daar een paar gekregen

 

Ik heb dit allemaal met mijn moeder gedaan ook omdat het wel redelijk duur is maar als je dit toch zelf wilt doen kunnen de winkelmedewerkes meestal echt al heel goed helpen en passen ze zichzelf ook aan op je leeftijd en geven ze je echt wat het beste bij je past

 

Ik hoop dat dit helpt.

xxx


Heyy L! Ik wou het zelf wel!

Dat klinkt misschien raar maar ik vond het echt lelijk..

 

Mijn moeder had er een van de hema meegenomen maar dat zat bij mij niet goed! Ik had toen op Shein topjes met vulling gekocht, lekker joh! Ik kan misschien wel een foto er in zetten!

 

Ik was 12 toen ik begon en ik ben er blij mee!

Xxx J

 

 


Ik ben begonnen met topjes en sport bh en daarna naar tiener bhs van de Hema. Vriendinnen hadden ze ook dus toen heb ik er ook om gevraagd. En dat was helemaal goed. Mam heeft ze zelf natuurlijk ooit ook moet kopen voor het eerst.


Reageer