Skip to main content
Vraag

Een dagje niet douchen

• August 7, 2025
  • 14 reacties
  • 267 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

En dan je nu misschien ewww… Dat snap ik :(

Normaal douche ik altijd elke dag. Maar ik heb er zoooo geen zin in vanavond dat ik gewoon zo in m’n pjama in bed ben gaan liggen. Hebben meer dit gevoel soms. En wat vind je hier van? Voel je jezelf dan vies? Want ik heb helemaal niet dit gevoel. Ik douche morgen wel weer, en dat is prima voor mij.

xx liefs Wolf 🐺

14 reacties

• August 8, 2025

@Wolf  ik douche ook elke dag en meestal 2x per dag en als ik me een dag niet gedoucht heb voel ik me wel vies ja

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 8, 2025

Douchen hoeft niet altijd: een mens gaat echt niet zo snel stinken.  Tandenpoetsen dan weer wel: nooit het huis uit of je bed in zonder schone tanden.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • August 8, 2025

Hey, bij mij wisselt het. Op de warme dagen wel elke dag heel kort, en anders kan om de dag ook wel. Het ligt er helemaal aan wat ik allemaal gedaan heb en hoe ik me voel .  Liefs, Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • August 8, 2025

Hoi hoi, meestal douche ik wel elke dag, maar soms vergeet ik het een dagje. Is niet zo erg vind ik. Als ik net gesport heb ga ik wel gelijk douchen.

Vaak ga ik ook een weekendje naar de camping waar ik nu ben want we hebben daar een caravan, en dan douche ik vrijdag avond en dan weer zondag avond 

Groetjes Lupus 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 17, 2025

Ik doe ook niet elke dag douche om de dag vind ik meer als prima ik haat dat zeker met die natte haren duurt een eeuwigheid voor ze droog zijn 

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 17, 2025

Als je in de ochtend maar wel weer doucht 

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • October 17, 2025

pff elke dag douchen is zeer slecht voor je huid !!

• October 18, 2025

pff elke dag douchen is zeer slecht voor je huid !!

@Maarte_m 
Als je alles leest wat slecht voor je is mag je niks meer

• October 21, 2025

@Aubien ELKE dermatoloog (huid dokter) zegt dat het slecht is voor je huid maar afhangt van wat je overdag doet van beweging (sport, ver fietsen nr school) of werk (bouw, landbouw) dus ja het is in prinsiepe wel slecht voor je huid. Je wast natuurlijk toch nog wel dagelijks de dingen die in je onderbroek zitten 👃🏼

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 21, 2025

Door de week ga ik elke dag douchen. In het weekend sla ik wel eens een dag over. 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 21, 2025

Hey, ik douch max 3 keer per week

Maar meestal ga ik in bad, dat vind ik echt lekker ontspannend

Je hoeft je echt niet vies te voelen hoor.

XXX Yusa 

• October 25, 2025

ik douche elke week 3 keer

Anoniemmemeid
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 25, 2025

Heyy ik douche zeker niet elke dag want dat is slecht voor je huid maar me elke ochtend opfrissen en wassen onder de oksels doe ik wel zodat ik niet stink. Als mn haar wat vettig is stel ik het uit met wat droogshampoo omdat je haar te vaak wassen echt niet gezond is. 

ellie_eilish
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • October 29, 2025

ik douch eigenlijk maar 2 keer per week ofzo..niet echt vaste momenten, gewoon wanneer ik tijd/zin heb of na het sporten ofzo